//Plugins sense CDN ?>
En un acte solemne, el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont va lliurar dimarts a dos establiments d'Igualada, a Cal Perico Merceria Vidal, i a Perfumeria a Cal Gaspar els Premis Nacionals a la Iniciativa Comercial i als Establiments Comercials Centenaris 2015. L'acte va tenir lloc al Saló de Sant Jordi del Palau de la Generalitat i va comptar també amb l'assistència del conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget.
Dues botigues mítiques d'Igualada -Cal Perico i Cal Gaspar- han rebut el reconeixement de la Generalitat, amb els Premis Nacionals a la Iniciativa Comercial i als Establiments Comercials Centenaris 2015. Aquests Premis que han arribat enguany a la seva setzena edició, són el reconeixement del Govern als establiments comercials per la seva trajectòria amb més de cent anys d'antiguitat i activitat ininterrompuda al servei del comerç.
També, per segona vegada, s'ha reconegut la història de 15 establiments comercials amb més de cent cinquanta anys d'activitat. El merit dels dos comerços emblemàtics d'Igualada és més gran encara perquè es troben en aquest grup selecte, concretament Cal Perico Merceria Vidal amb 176 anys i la Perfumeria Cal Gaspar amb 151 anys.
Per molts anys!
El comerç és un sector molt sensible a les dificultats de la societat. Haver perviscut tants anys és un gran mèrit! I per això formen part de la història de la ciutat. Els... Llegir més felicitem.
Marià
Igualada
26 de maig 2016.13:52h
Donar un reconexement al cometa de casa i de tradició familiar està mol be
Pro que el Sr. Puigdemont vagi aquets tipos de actes es que li hem de buscar feina, tenim masses parats, familia es que... Llegir més no arriben, indrustries que han marxat i marxen.
Pro hem de estar contents dels impostos que pagem (RPIF, tram generalitat) més elevat de les comunitats autonomes, aquets Srs. en volen tanca la boca amb una inversió RIDICULA.
De que cony presumeixen ?