//Plugins sense CDN ?>
L’alcalde de Capellades, Salvador Vives, i el senador d’Esquerra, Joan Queralt, es van reunir a Madrid amb la Secretària d’Estat de Seguretat, Aina Calvo Sastre, per avançar en la recuperació de l’espai ocupat actualment per la caserna de la Guàrdia Civil, sense servei a la ciutadania.
La trobada forma part de la voluntat de reprendre les converses iniciades al setembre de 2023 amb l’anterior Secretari d’Estat de Seguretat i el senador Josep Maria Reniu. El projecte té el suport del Departament de Salut de la Generalitat, que necessita l’espai per construir un nou Centre d’Atenció Primària i descongestionar les instal·lacions actuals.
El Ple de l’Ajuntament va aprovar per unanimitat una moció de suport a aquesta iniciativa, demostrant l’ampli consens polític i institucional. La Secretaria d’Estat de Seguretat s’ha compromès a continuar treballant conjuntament amb l’Ajuntament i el Departament de Salut, amb una nova reunió prevista per al mes de març per tal d’avançar en el projecte.