TORNAR

Gran èxit de l'espectacle benèfic del Rotary Club Igualada amb José Corbacho

societat
Dimecres, 19 febrer 2025. 03:00. Anoiadiari.
D'un cop d'ull

L'Ateneu Igualadí es va omplir per gaudir del monòleg "Ante todo mucha calma" i recaptar fons per a l'Associació Esclerosi Múltiple Anoia.

L'espectacle benèfic organitzat pel Rotary Club Igualada aquest diumenge 16 de febrer omplir l’Ateneu Igualadí amb el conegut humorista José Corbacho que va fer riure i emocionar el públic amb el seu monòleg "Ante todo mucha calma". La resposta del públic va ser extraordinària i l'esdeveniment va aconseguir recaptar fons per a l'Associació Esclerosi Múltiple Anoia (AEMA).

El president del Rotary Club Igualada, Josep Lluís Torres, es va mostrar molt satisfet amb la gran acollida de l'acte: " "A Rotary treballem amb la convicció que la solidaritat i el compromís poden transformar vides. A través d'iniciatives com aquesta, reafirmem la nostra missió de contribuir a un món millor, promovent valors com la cooperació i l’ajuda mútua."

Per la seva banda, la directora de la Fundació Esclerosi Múltiple de Catalunya, Rosa Masriera, va voler agrair el suport rebut: "Aquesta recaptació ens permetrà continuar oferint suport a les persones afectades per l'esclerosi múltiple i els seus familiars. Estem profundament agraïts al Rotary Club Igualada i a totes les persones que han assistit a l'acte".

L’espectacle va comptar amb un gran ambient festiu i una forta implicació del públic, que no va dubtar a participar activament en les dinàmiques de Corbacho. El monòleg, carregat d'humor i ironia, va oferir reflexions sobre la vida quotidiana amb el toc àcid i característic de l’humorista, fent esclatar rialles constants entre els assistents.

Amb aquesta iniciativa, el Rotary Club Igualada reafirma el seu compromís amb la comunitat i la seva tasca solidària, demostrant un any més que la cultura i la solidaritat poden unir-se per generar un impacte positiu en la societat.

Rotary Club Igualada va anunciar que el pròxim 13 d’abril oferirà un altre acte solidari de les mateixes característiques. Aquest cop serà la comedia musical “Aquellos años 80” també a l’Ateneu Igualadí a les 19 hores. En aquesta ocasió, els fons recaptats aniran destinats a dues entitats: la Fundació Suport de l’Anoia i la Fundacion Gandhi de La Torre de Claramunt.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.