//Plugins sense CDN ?>
L'activitat per part dels anoiencs al Twitter és notòria ja que la implicació dels ciutadans amb la xarxa social és constant. Marc Mañé, apassionat de les xarxes socials, opina que 'ens podem sentir orgullosos del moviment actiu de Twitter a l'Anoia'.
Els hashtags que es popularitzen més són aquells que tracten de temes que interessen i preocupen els usuaris, com és el cas del transport públic i la mobilitat. De fet, tal i com constata Mañé, 'no és d'estranyar que els hashtags #infoBruc i #heroisA2 tinguin tant seguiment, ja que són twits que interessen perquè donen informació de primer mà i en temps real'.
Els hashtags com a reivindicació
Un altre dels temes recurrents és el fet de parlar i reivindicar Igualada com una ciutat d’oportunitats. Marc Mañé, responsable de marcmanye.com, comunicació 2.0 i Social Media el hashtag #IgualadaPower va ser promogut per @taxisigualada (Ricard Tomàs) i, actualment, s'utilitza per molts igualadins 'per explicar allò que fem i és interessant a la ciutat i a la comarca'.
Per altra banda, el hashtag #hispanopuntifinal o #hispanofail també és utilitzat per part dels usuaris en moments en què el transport públic de la Hispano Igualadina no funciona amb normalitat. En definitiva, una altra forma de reivindicar.
La política també genera hashtags i és que #pleIgualada és una de les frases més típiques dels dimarts al vespre, quan el Saló de Plens reuneix tots els regidors de l'Ajuntament. Amb la frase #pleigualada a la piulada, tant periodistes com polítics poden aportar missatges curts de rèplica, opinió o notícia per mitjà de la xarxa social.
Darrerament, alguns igualadins també han utilitzat #salvemcalfont per evitar que l'Ajuntament faci modificacions a la Plaça del centre tal com s'ha anunciat darrerament.
Per a la promoció
Les iniciatives privades que tenen més ressò a la ciutat no s'obliden de Twitter, una de les xarxes amb més usuaris en actiu. Així, trobem que #recstores i #ebf11 (de l'European Balloon Festival) es consoliden com a temàtiques usuals a afegir a l'hora de twitejar alguna frase relacionada amb aquests esdeveniments.
Una piulada, una aportació més
'Les piulades serveixen per compartir informació, aquella que nosaltres volem', apunta Marc Mañé. De fet, en les xarxes socials són els usuaris qui creen els temes d'actualitat i d'interés i aquest fenomen ja està consolidat com un avantatge a l'hora de compartir opinions, informacions, blocs i fins i tot publicitat.