//Plugins sense CDN ?>
Sota el títol "Les botigues del futur", Ig-Nova Empresa proposa una formació per orientar els professionals del sector, en accions i bones pràctiques relacionades amb la monitorització i seguiment del client. Paral·lelament, durant el curs es mostrarà com les dades obtingudes a partir d’aquí permeten optimitzar la relació entre el comercial i el comprador, tant a nivell de comunicació com d’estratègia.
La formació vol donar eines als botiguers davant d’un escenari comercial que està canviant i on els paradigmes que abans funcionaven, avui ja no donen els resultats desitjats. El curs es durà a terme en tres sessions. Els dies 5 i 6 de Maig es parlarà de com ha canviat el client, com estan evolucionant les botigues, què és vendre avui i de la unitat del comerç local com a estratègia de supervivència. Aquestes dues primeres sessions aniran a càrrec del consultor estratègic Fran Artiaga, consultor estratègic en retail especialista en les àrees comercial, humana i econòmica. Ha ocupat càrrecs directius a empreses com Decathlon, Tribune i Grup ID, a més d’exercir com a formador per a ESCODI i per diverses Cambres de Comerç a nivell nacional, organismes públics i privats i empreses de gran renom com Nike i Swarovski.
El dia 12 de maig, en una sessió organitzada per TIC Anoia, es parlarà d’estratègia digital per al comerç local i de les les TIC al servei del comerç, amb Jaume Balcells de Practics; també de la promoció de l’e-Commerce i la importància del Community Manager, amb Oriol Solà de Lidera Comunicació; d’un cas d’èxit en l’aplicació de l’estratègia digital al petit comerç com és la Joieria Anhel; de la publicitat en mitjans digitals, amb Pia Prat de Guia Anoia; i de la ublicació d’ofertes i vendes per altres canals digitals, amb Jordi Magaña i Míriam Salazar d’Igualada Showroom.
El curs es durà a terme els dies 5 ,6 i 12 de maig de 15:30 a 16:45h a Ig-Nova Empresa (Av. Mestre Muntaner, 86). Les inscripcions es poden fer a guerrerom@aj-igualada.net fins el 29 d’abril inclòs o a Ig-Nova Empresa.