//Plugins sense CDN ?>
Fa cinc anys, en moments de crisi i dinàmica negativa en el sector comercial, Igualada Comerç va presentar la seva nova marca, sota un concepte aglutinador, 'M'Agrada Igualada'. Es desprenia un canvi i es va donar el tret de sortida a una nova etapa, amb objectiu d'alçar la mirada i treballar per tot el comerç d'Igualada i per promocionar la ciutat.
Igualada Comerç ha engegat una nova iniciativa promocional. La nova campanya és la continuació natural de 'M'Agrada Igualada', que ja s'ha fidelitzat com a marca amb Igualada Comerç. És una píndola d'optimisme de cara dels mateixos comerciants i els clients finals. Vol transmetre que la nostra ciutat està bé i que Igualada ens agrada.
Amb els colors vistosos, les imatges de la nova campanya tenen com a objectiu de demostrar que el comerç té valors, de què és positiu, alegre i divertit.
La idea principal era la utilització de tècnica de talls i combinació de diferents personatges de botigues i serveis de la ciutat amb els objectes representatius dels mateixos comerços. Es volia fer la integració dels comerciants de manera simpàtica i fer seva la campanya. Aquest joc provoca que la gent ho capti i es fixi en les imatges. La campanya dóna un aspecte optimista, que el comerç es mou. També que el teixit comercial és una estructura social ben avinguda i que té una força important en la ciutat.
El nou eslògan: 'Igualada Comerç a la teva mida' ha estat plantejat com un lema de ciutat. Un joc de composició, que fa referència als objectes fets a la mida dels personatges que hi surten, i també de clients dels comerços. De moment, hi són sis comerciants que han prestat les seves cares i que es poden distingir en diferents tòtems publicitaris, repartits per tota la ciutat. En un futur, està previst donar oportunitat als altres botiguers, com també utilitzar la nova imatge com el suport en diferents campanyes comercials que realitza l'entitat al llarg de l'any.