TORNAR
PUBLICITAT

Igualada Comerç se suma a la Marató per la pobresa

Els establiments vendran la xocolatina solidària a 1 euro

societat
Dimarts, 8 maig 2012. 03:15. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El diumenge 27 de maig se celebrarà la Marató per la pobresa, impulsada per TV3, Catalunya Ràdio i la Fundació La Marató de TV3. L’objectiu es conscienciar a la població de la situació de pobresa i risc d’exclusió social a Catalunya, i recaptar fons per pal·liar aquesta situació. Igualada Comerç també vol aportar el seu gra de sorra i se suma a la causa amb la xocolatina solidària.

El lema de La Marató per la pobresa

Jordi Martínez, president d'Igualada Comerç

A partir d’aquesta setmana i fins el 27 de maig les pastisseries catalanes i el comerç de Catalunya, entre aquests, els establiments adherits a Igualada Comerç, oferiran als seus clients la xocolatina solidària. Es tracta d’una rajola de xocolata, amb 73% de cacau, elaborada per la Federació Catalana de Pastisseria. El seu preu és de només 1 euro, i la quantitat que es recapti anirà a parar al marcador de la Marató per la pobresa. Es preveu vendre un total de 8.000 xocolatines solidàries a tot Catalunya.

A més de la xocolatina solidaria, tots els establiments d’Igualada Comerç exposaran a l’aparador o a la mateixa porta de l’establiment el cartell de La Marató per la pobresa, que porta per lema ‘Que ningú es quedi fora de joc’.

El president d’Igualada Comerç, Jordi Martínez, ha destacat que ‘no ens podem mantenir aliens a aquesta Marató per que som conscients de la realitat del moment i cal ser solidari’.

La situació del comerç a Iguala

D’altra banda, el president d’Igualada Comerç ha fet una valoració de la situació del comerç a Igualada i ha afirmat que ‘ens trobem en un moment complicat a tots els nivells, on el mercat de consum està totalment afectat, fins i tot el sector alimentari’.

Jordi Martínez també ha fet referència a l'augment d'establiments xinesos a la ciutat i ha fet una crida als consumidors per que 'a l'hora de comprar no prioritzin sempre el preu, sinó la qualitat del producte'. Segons Jordi Martínez 'el comerç no és només vendre, sinó que també inclou una sèrie de valors com la qualitat i la garantia del producte, la proximitat del venedor i la relació entre persones'.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.