//Plugins sense CDN ?>
La nova zona taronja al carrer de Sant Carles, a tocar del Mercat Municipal de la Masuca i de l’edifici de Ciències de la Salut del campus universitari d’Igualada, ja ha entrat en funcionament. Aquesta nova zona d'aparcament disposa d’un total de 48 places d’estacionament.
Aquest espai d’estacionament regulat és gratuït durant una hora i mitja, però és necessari treure tiquet per poder aparcar-hi i controlar el temps d’estacionament. L’objectiu d’aquesta zona taronja, com el de les altres que s’han implementat en punts concorreguts de la ciutat, és facilitar la rotació de vehicles i dinamitzar el comerç i els serveis del barri.
L’horari de regulació és el mateix que el d’altres zones regulades: de dilluns a dissabte, de 9.00 a 13.00 h i de 16.00 a 20.00 h. Cal remarcar que al migdia, al vespre —a partir de les 20 h— i els diumenges, l’estacionament continuarà sent lliure.