Una reivindicació històrica es farà realitat a partir de la setmana vinent. Aquests dies s'enllesteixen els tòtems de les parades de la zona de l'edifici Punto Blanco.
A partir de dimarts vinent, es posa en marxa la nova parada dels busos Exprés e5 entre Igualada i Barcelona a l'entorn de l'edifici d'habitatges Punto Blanco, que esdevindrà d'aquesta manera capçalera de la línia i nou punt d'origen i final del servei. Totes les expedicions Exprés, doncs, començaran a l'Av. Balmes 71 –cantonada amb c/ Masquefa–, cinc minuts abans de fer parada a l'antic edifici de Correus del Passeig Verdaguer i, a la tornada a Igualada, finalitzaran el trajecte a l'Av. Balmes 76 –davant del bingo–, cinc minuts després de la parada a la Plaça Catalunya.
Així, la cobertura del servei s'ampliarà d'aquesta manera en aproximadament 1,5 quilòmetres i, en qualsevol cas, no es preveu modificar cap dels horaris habituals de la resta del recorregut. Aquests horaris, amb les noves incorporacions, estaran disponibles a les parades, al web de la companyia, www.igualadina.com, i al del servei, www.expres.cat.
Monbus Hispano Igualadina, la companyia operadora de la línia, de la qual és titular el departament de Territori de la Generalitat de Catalunya, ja ha confirmat a l'Ajuntament
d'Igualada la modificació immediata del servei i aquests dies s'estan instal·lant els tòtems identificatius de les parades.