//Plugins sense CDN ?>
La Generalitat ha formalitzat aquesta setmana convenis de dinamització amb cadascun dels diferents consistoris i les respectives associacions de comerciants per impulsar aquests equipaments comercials a cel obert a nivell local. El director general de Comerç, Josep Maria Recasens, els ha rubricat amb els consistoris i associacions de comerciants d'Igualada, a més de Manresa, Súria i Cardona.
El director general de Comerç es va desplaçar dimarts a Igualada, on va signar el conveni respectiu amb l'alcalde, Marc Castells, i el president de la Unió de Botiguers i Comerciants d'Igualada, Xavier Figueras. En el cas d'Igualada, Igualada Comerç (antiga UBIC) impulsarà un pla d'actuacions amb un pressupost total de 61.700 euros, que contempla la promoció dels esdeveniments Black Friday, Igualada Nit de Shopping, Mitja Marató Nocturna o la Festa de la Fruita, també potencia cursos de formació. El Departament d'Empresa i Ocupació, aporta 34.360 euros al pla.
L'objectiu dels convenis és crear sinergies comercials urbanes capaces de donar resposta a les necessitats actuals dels consumidors i convertir aquest equipament comercial col·lectiu en motor de la revitalització comercial i turística del seu entorn.
Black Friday , Nit de shopping? divendres de oportunitats , nit de compres? Es aixo ? el que volen dir? Perquè no ens convertim en una colonia de EE.UU. segur que el Obama estaria encantat Quantes... Llegir més tonteries ...I pagant la Generalitat.
català
igualada
17 de juliol 2015.17:26h
El Departament sempre ha invertit la mateixa proporció de diners de la que ha invertit l’associació de comerciants. Això que sembla nou es vell.
El que si que és diferent és que ara... Llegir més l’Ajuntament és el que ho gestionarà tot.
Llavors, ara que l’entitat la controla l’Ajuntament cal seguir pagant les quotes?