TORNAR
PUBLICITAT

Igualada modificarà l’ordenança de circulació municipal per incloure les especificitats dels patinets elèctrics

Aquesta iniciativa es farà de forma coordinada amb els municipis de Vilanova del Camí i Montbui

societat
Dijous, 6 febrer 2025. 03:00. Anoiadiari.
D'un cop d'ull

El regidor de Mobilitat de l’Ajuntament d’Igualada, ha anunciat aquets dimecres, que s’està treballant en una modificació de l’ordenança de circulació per incloure regulacions específiques per als vehicles de mobilitat personal, especialment els patinets elèctrics. 

Aquesta modificació, ha explicat Vives, s’aprovaria inicialment en el ple d’aquest mes de febrer acompanyada d’una campanya informativa.

El regidor ha explicat que “aquesta iniciativa s’està desenvolupant, també, en coordinació amb Vilanova del Camí i Santa Margarida de Montbui, ja que no tindria sentit que les normatives fossin diferents en aquests municipis que estan a tocar i on hi ha la majoria de desplaçaments interurbans”.

Les modificacions, ha avançat Vives, se centraran en quatre àmbits: en les normes en relació a l’ús del casc, l’edat mínima per portar patinets, la velocitat i les vies per on podran circular.

Amb aquestes accions, ha finalitzat Vives “Igualada reafirma el seu compromís amb una mobilitat més eficient, sostenible i accessible, millorant la qualitat de vida dels seus ciutadans i apostant per un transport públic de qualitat”.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.