TORNAR

Igualada tornarà a tenir pista de gel i es valoren altres activitats

L’Ajuntament avança que és quasi segur que es repeteix la instal·lació

societat
Divendres, 30 octubre 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

En pocs dies l'Ajuntament d'Igualada i Igualada Comerç donaran a conèixer la campanya de Nadal d'enguany. Novament, es planteja la pista de gel com un dels grans ganxos per atreure públic a la ciutat.

L'Ajuntament d'Igualada té pràcticament tancat, per segon any consecutiu, la instal·lació d'una pista de gel a Cal Font, per a la campanya de Nadal. De fet, se n'ha obert la licitació. En la campanya de promoció comercial de les festes de l'any passat, la més important engegada per l'administració municipal, la pista va ser la gran novetat i va tenir una important afluència d'usuaris -3.000 després de dues setmanes d'obertura-, però també va ser motiu de protesta per part de col·lectius que entenien que el preu era excessivament alt. El govern de la ciutat dóna per fet que s'hi instal·larà, però no descarta que hi puguin haver accions simultànies com les que hauria plantejat Igualada Comerç, entre les quals hi ha una pista de kàrting.

La pista de gel, oberta el desembre de fa un anyPer part d'Igualada Comerç, el gerent Jovan Trisic explicava a Anoiadiari que "la possibilitat d'una pista de kàrting és una de les que s'han plantejat, però hi ha diverses opcions". L'antiga UBIC subratlla que "la pista de gel la col·loca l'Ajuntament, per la nostra part ens plantegem accions complementàries". El govern per la seva part considera que una activitat com el kàrting per als infants no s'adapta a totes les franges d'edat, tot i que tampoc tanquen la porta  que finalment coexisteixin la pista de gel i els karts. El kàrting, en qualsevol cas, només és una de les opcions.

Una campanya polèmica

Amb el nom de 'Som els reis', el desembre de 2014 començava la campanya de Nadal, que va suposar una inversió rècord de més de 150.000 euros. La pista de gel va estar instal·lada durant dos mesos a Cal Font. Es van impulsar accions com les 'nevades', a més d'estendre la il·luminació a més de tres quilòmetres en línia de carrers o la projecció del 'mapping' a l'Ajuntament. Es va llançar una important campanya a nivell nacional, amb presència a diversos mitjans. El volum de la campanya va ocasionar protestes per part de col·lectius d'esquerra que van criticar la despesa en la pista de gel i van assenyalar que s'estava implementant un model impropi de festa.


3 Comentaris

J

Joan Giner ITV "Gineret el gris"

Igualada

30 d'octubre 2015.12:08h

Respondre

Un any més es projecte una campanya de ”nous rics” tot i ser una de lescomarques amb més atur de Catalunya. No tanta fotografia i més treball

J

Joanma

=ada

30 d'octubre 2015.11:38h

Respondre

Ja hi tornem a ser. A dilapidar diners públics perquè els botiguers pugin enriquir-se
. Que ja no ens en recordem que tenim un gran deute pendent amb els bancs que generen molts interessos?.

E

Empresari

30 d'octubre 2015.09:19h

Respondre

Una proposta on sols es quantifica la despesa i no els objectius Parlen en pro mig 48 usuaris al dia, 6 a la hora? I perquè no una pista de patins en l línia mes econòmica , mes sostenible i mes... Llegir més nostre, en potenciar el IHC que tanta gloria ha donat a Igualada i que tan ho necessita Una idea perquè no sortegen entre els igualadins els 160.000,00 € en invitacions de consum en les botigues igualadines
Ho es que estem en eleccions?

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.