//Plugins sense CDN ?>
En pocs dies l'Ajuntament d'Igualada i Igualada Comerç donaran a conèixer la campanya de Nadal d'enguany. Novament, es planteja la pista de gel com un dels grans ganxos per atreure públic a la ciutat.
L'Ajuntament d'Igualada té pràcticament tancat, per segon any consecutiu, la instal·lació d'una pista de gel a Cal Font, per a la campanya de Nadal. De fet, se n'ha obert la licitació. En la campanya de promoció comercial de les festes de l'any passat, la més important engegada per l'administració municipal, la pista va ser la gran novetat i va tenir una important afluència d'usuaris -3.000 després de dues setmanes d'obertura-, però també va ser motiu de protesta per part de col·lectius que entenien que el preu era excessivament alt. El govern de la ciutat dóna per fet que s'hi instal·larà, però no descarta que hi puguin haver accions simultànies com les que hauria plantejat Igualada Comerç, entre les quals hi ha una pista de kàrting.
Per part d'Igualada Comerç, el gerent Jovan Trisic explicava a Anoiadiari que "la possibilitat d'una pista de kàrting és una de les que s'han plantejat, però hi ha diverses opcions". L'antiga UBIC subratlla que "la pista de gel la col·loca l'Ajuntament, per la nostra part ens plantegem accions complementàries". El govern per la seva part considera que una activitat com el kàrting per als infants no s'adapta a totes les franges d'edat, tot i que tampoc tanquen la porta que finalment coexisteixin la pista de gel i els karts. El kàrting, en qualsevol cas, només és una de les opcions.
Una campanya polèmica
Amb el nom de 'Som els reis', el desembre de 2014 començava la campanya de Nadal, que va suposar una inversió rècord de més de 150.000 euros. La pista de gel va estar instal·lada durant dos mesos a Cal Font. Es van impulsar accions com les 'nevades', a més d'estendre la il·luminació a més de tres quilòmetres en línia de carrers o la projecció del 'mapping' a l'Ajuntament. Es va llançar una important campanya a nivell nacional, amb presència a diversos mitjans. El volum de la campanya va ocasionar protestes per part de col·lectius d'esquerra que van criticar la despesa en la pista de gel i van assenyalar que s'estava implementant un model impropi de festa.
Ja hi tornem a ser. A dilapidar diners públics perquè els botiguers pugin enriquir-se
. Que ja no ens en recordem que tenim un gran deute pendent amb els bancs que generen molts interessos?.
Una proposta on sols es quantifica la despesa i no els objectius Parlen en pro mig 48 usuaris al dia, 6 a la hora? I perquè no una pista de patins en l línia mes econòmica , mes sostenible i mes... Llegir més nostre, en potenciar el IHC que tanta gloria ha donat a Igualada i que tan ho necessita Una idea perquè no sortegen entre els igualadins els 160.000,00 € en invitacions de consum en les botigues igualadines
Ho es que estem en eleccions?
Joan Giner ITV "Gineret el gris"
Igualada
30 d'octubre 2015.12:08h
Un any més es projecte una campanya de ”nous rics” tot i ser una de lescomarques amb més atur de Catalunya. No tanta fotografia i més treball