Aquest diumenge, 14 de desembre, s’ha dut a terme l’obertura de la Plaça del Mestre Just, al carrer d'Òdena quan creua amb el carrer Tarragona, un cop enllestides les tasques que s’hi han dut a terme en les darreres setmanes i que han inclòs millores en el mobiliari, la il·luminació, l’enjardinament i, especialment, en les voreres i l’accessibilitat.
Al monòlit dedicat a la seva memòria s’hi ha afegit ara una placa que repassa la seva biografia i que, a través de codis QR permet, per exemple, escoltar al telèfon mòbil algunes de les seves obres més representatives, com ara l’Himne del Patge Faruk.
A l’acte hi ha assistit l’alcalde, Marc Castells, acompanyat de diferents regidors del consistori, a banda de familiars del Mestre Joan Just i de l’Schola Cantorum, que ha interpretat diferents peces en record de la seva obra.
Cal tenir nassos inaugurar un arrajament que ha consistit en eporgar una heure, possar quatre bancs, i aixemplar unes voreres, deixar el parking, és a dir, fer el manteniment que cal fer i que en...Llegir més una ciutat normal, es faria sense bombo ni platets. Quan no es fa res, quan no és té iniciativa tot és bo per tirar quatre coets. Ep! que venen eleccions no ho oblidem!
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats:
Joan Giner
Igualada
15 de desembre 2014.08:52h
Cal tenir nassos inaugurar un arrajament que ha consistit en eporgar una heure, possar quatre bancs, i aixemplar unes voreres, deixar el parking, és a dir, fer el manteniment que cal fer i que en... Llegir més una ciutat normal, es faria sense bombo ni platets. Quan no es fa res, quan no és té iniciativa tot és bo per tirar quatre coets. Ep! que venen eleccions no ho oblidem!