//Plugins sense CDN ?>
Els resultats dels alumnes anoiencs a la selectivitat van estar per sobre de la mitjana catalana. Un igualadí, Albert Rabell, va estar en un 'stage' dels estudiants que més havien excel·lit; ara, la Generalitat ha reconegut també un alumne de l'INS Mercader que va completar les proves amb un rendiment més que brillant, Tubal Torres.
Tubal Torres Pérez ha estat un dels 550 alumnes distingits per la Generalitat de Catalunya, en l'acte de lliurament de les Distincions de les Proves d'Accés a la Universitat que va tenir lloc dimarts 28 de juliol a les set de la tarda al Palau de Congressos de Catalunya a Barcelona. Va obtenir una qualificació de 9,150 en la fase general de les PAU. Tubal ha cursat els seus estudis de Secundària Obligatòria i el Batxillerat en la Modalitat de Ciències i Tecnologia a l'INS Joan Mercader.
La Generalitat de Catalunya, des de fa uns quinze anys, reconeix l'esforç i alt rendiment dels alumnes que han superat les proves, en la seva fase general, amb qualificacions de 9 o superiors. L'amfitrió de l'acte era el conseller d'Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell. Han estat 550 alumnes distingits 277 dels quals de centres públics i 273 de centres privats o concertats.
Pel que fa a qualificacions, l'alumnat s'ha distribuït de la següent manera: 502 entre notes de 9 i 9,5 i 48 entre 9,5 i 10. La millor nota ha estat un 9,85. Cal valorar especialment aquesta fita assolida per Tubal Torres Pérez, però l'INS Mercader també ressalta "l'esforç i resultats de tots els alumnes del nostre centre que han obtingut el seu títol de batxillerat finalitzat aquest curs 2014-2015 i que, en la seva gran majoria, podran cursar els estudis posteriors en les seves primeres opcions".
La direcció assenyala que "la qualificació mitjana dels nostres alumnes presentats al juny supera la mitjana de Catalunya, de la mateixa manera que ho fa la nota mitjana d'accés (Batxillerat i PAU). Les variacions entre l'avaluació del batxillerat de l'alumnat del nostre centre i de les qualificacions que obtenen en les PAU no són destacables. Tot plegat ens fa pensar que els plantejaments de treball són adequats, les progressions de l'alumnat correctes i les avaluacions conseqüents".