L'Ajuntament d'Igualada agraeix a Joan Canadell la voluntat d'atansar-se als territoris de comarques. Era la primera visita del president de la Cambra a l'Anoia com a tal, després de ser elegit el 2019.
Joan Canadell, president de la Cambra de Comerç de Barcelona, visitava aquest dijous l'Ajuntament d'Igualada on, després de signar en el Llibre d'Honor, mantenia una reunió amb l'alcalde, Marc Castells. En aquesta trobada també prenien part la tinenta d'alcalde Patricia Illa, el regidor de Dinamització Econòmica, Jordi Marcé, i el president de la Cambra Territorial de l'Anoia, Xavier Badia.
Canadell, segon a l'esquerra, en la visita a l'Ajuntament
Pel que fa a Canadell, subratllava que a la trobada es va analitzar projectes en què les dues institucions poden col·laborar. Afegia que "una de les noves estratègies de la Cambra de Comerç és la de treballar en xarxa a tot el país i potenciar el paper de les cambres territorials". En el cas concret de l'Anoia, "valorem conjuntament projectes europeus en l'àmbit tecnològic, de transformació econòmica o mediambiental".