TORNAR

Joves igualadins confeccionen aquesta setmana el documental 'Bakolo-5 dies de bolo'

Una peça que explica la creació d’un espectacle multidisciplinar

societat
Dijous, 21 juliol 2016. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

L'activitat es desenvolupa en el marc de l'Estiu Jove, compta amb la col·laboració de Diego Paqué i el resultat s'estrenarà divendres. Un documental fet en cinc dies. 

En el marc de les activitats de l'Estiu Jove d'Igualada, coordinades per l'equipament juvenil La Kaserna, i conjuntament amb el cantautor Diego Paqué, el departament de Joventut de l'Ajuntament ha volgut estimular i treballar el vessant més artístic i d'expressió entre el joves. D'aquí neix la idea d'enregistrar un petit documental que mostrarà com aquests poden crear, des de zero i amb els recursos mínims, un espectacle multidisciplinar. Aquest espectacle documental porta per títol 'Bakolo - 5 dies de bolo'.

El passat 14 de juliol es va dur a terme una reunió informativa perquè els joves connectessin amb el món de l'espectacle i l'escenografia i perquè coneguessin aquest projecte creatiu. Hi van assistir nois i noies entre 16 i 25 anys amb curiositat per la pintura, la dansa, la música o la interpretació, i d'aquesta trobada ha nascut la base artística del grup. En aquest projecte, però, també hi tenen cabuda joves que estiguin interessats en el món del so, les llums i la gravació, que formaran el seu vessant tècnic. El dilluns va arrencar a l'Escorxador aquesta experiència, i s'allarga fins avui, cada tarda, de 6 a 8. Divendres, a les 9, al mateix Escorxador s'hi farà l'acte de presentació, obert al públic i gratuït. Serà un espectacle viu, dinàmic i sorprenent, creat pels joves de la ciutat només en cinc dies.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.