TORNAR

La marca Guillermo Justicia s'endú el premi a marca emergent del Rec.0 i 080 Barcelona Fashion

societat
Divendres, 11 abril 2025. 15:06. Redacció AnoiaDiari.

080 Barcelona Fashion i el Rec.0 han col·laborat en una edició més per premiar el millor talent emergent creatiu del país. Guillermo Justicia ha estat el guanyador en la 12a edició del concurs de marques de moda.

Justicia tindrà un punt de comercialització i promoció a l’espai 080 Barcelona Fashion al Rec.0, del 7 al 10 de maig. És una marca de moda independent amb seu a Barcelona, i té com a propòsit "recuperar l'art i la moda" i "fomentar la connexió amb el medi natural".

Dezacato, que combina la disrupció amb la precisió i Alameda Brand, que es fonamenta en produccions petites i fabricació 100% a la província de Barcelona, han estat les dues propostes finalistes de la convocatòria valorades pel jurat.

El jurat especialitzat que ha valorat les diferents candidatures d’aquesta nova edició del concurs ha estat format per Marta Coca, directora del 080 Barcelona Fashion; Marina Iglesias, cofundadora de Recstores; Estel Vilaseca, professora responsable de l’àrea de moda de LCI Barcelona, Alex Jover, periodista especialitzada en moda de La Vanguardia i professora de comunicació de moda a l’UIC, Mariam Angrill i Montserrat Figueras dissenyadores, creatives i propietàries de la marca Mi&Co.

 


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.