TORNAR

El mercat d’antiguitats acomiada el 2025 aquest diumenge

La Fira d’Artesania també hi serà present amb una dotzena d’artesans

societat
Dimecres, 26 novembre 2025. 08:50. Redacció AnoiaDiari.

Aquest diumenge 30 de novembre, el Passeig Verdaguer tornarà a ser l’escenari del Mercat d’Antiguitats i Col·leccionisme, que celebrarà la darrera edició de l’any abans de la pausa de desembre motivada per les festes de Nadal. La trobada, ja plenament arrelada a la ciutat, reunirà uns 150 expositors provinents de diversos punts del territori.

Mercat d'antiguitats. Lidera.

El mercat s’estendrà entre els carrers de Sant Magí i de Cardenal Vives, de 9 a 14 h, convertint el passeig en un espai dedicat als objectes històrics, peces úniques i articles de col·leccionisme. Com a novetat destacada del 2025, Fira Igualada hi ha sumat la Fira d’Artesania, entre el carrer de Sant Magí i el de Santa Caterina, amb una dotzena d’artesans que oferiran productes elaborats a mà, des de ceràmica fins a articles tèxtils i creacions en fusta.

L’organització valora especialment l’impacte de la iniciativa “L’objecte del mes”, incorporada enguany, que ha consistit a donar a conèixer un objecte seleccionat del mercat a través de les xarxes socials i desafiar els visitants a trobar-lo entre les parades. La proposta ha dinamitzat l’activitat i ha contribuït a captar públic de perfils més joves. 

Després de la pausa de Nadal, tant el Mercat d’Antiguitats com la Fira d’Artesania reprendran el ritme habitual l’últim diumenge de mes. El gener ho farà amb dues convocatòries: el mercat formarà part de la Fira de Reis del 6 de gener i tornarà a celebrar-se en la seva data mensual habitual, el diumenge 25 de gener.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.