Tot i no arribar a la xifra dels 300, l’organització es va mostrar molt satisfeta per l’enorme resposta rebuda, a la qual s’hi han de sumar els voluntaris que no van poder donar per raons tan simples com haver passat la grip recentment o haver anat al dentista en els darrers 15 dies. Pel que fa a l’acapte cal sumar, un any més, la col·laboració de les entitats que aporten el toc festiu a la jornada i als representants de diverses associacions del municipi, que cada hora van assistir a l’actualització del marcador.
Tant l’alcalde, Jordi Madrid, com la regidora de Salut de l’Ajuntament de Piera, Maria Josep Escuin, van agrair l’esforç i la bona coordinació dels responsables del Banc de Sang i Teixits, encarregats de l’acapte, i la professionalitat i el bon tracte del servei mèdic i totes les entitats i voluntaris implicats en aquesta edició. Una de les activitats va ser el concurs de dibuix infantil, amb un gran recull de treballs gràcies a la col·laboració de les escoles de Piera i els Hostalets.
En la quarta edició de la Marató organitzada pel Banc de Sang i Teixits i la Regidoria de Salut de l’Ajuntament de Piera hi van col·laborar nombroses entitats, associacions i empreses de Piera i la comarca. A més de la programació especial de Piera Televisió, en directe durant les 12 hores que va durar la Marató realitzant entrevistes, mostrant les actualitzacions del marcador, les actuacions, l'entrega de premis, etc.