//Plugins sense CDN ?>
L'execució d'aquest projecte, que ha abastat 3,9 quilòmetres en total, suposarà una millora per als habitants de la zona de Sant Guim de Freixenet, ja que permet l'accés al municipi sense haver de creuar la via del tren i evita el pas d'un bon nombre de vehicles per dins el nucli urbà en direcció a l'Eix transversal. A més es milloren els problemes de visibilitat que es produïen en alguns revolts.
Més seguretat en la conducció
El punt d'inici del condicionament es troba abans de la zona coneguda com el Clot de les Figueres. Durant els primers 900 metres el DPTOP ha actuat en la millora de revolts i en l'ampliació de la carretera que ha passat dels 6 als 9 metres. Així mateix, també s'ha construït un terraplè per poder salvar el Clot del Puneu, al tram que fa les funcions de variant del municipi. Més endavant, la carretera passa per darrera del cementiri i segueix el seu recorregut fins creuar la carretera de la Rabassa amb la qual connecta amb una nova intersecció en T.
Per altra banda, l'actuació ha servit per construir una rotonda per connectar amb Sant Guim de Freixenet i els seus polígons industrials al Nord per la B-100 actual i amb el barri de la Tallada. A partir d'aquí, l'actuació continua cap a l'Est amb un traçat nou, que s'adapta a les previsions urbanístiques de l'Ajuntament de Sant Guim, i que entronca amb la carretera BV-1001, cap a Calaf amb una rotonda.
Així mateix, des de la rotonda de nova construcció, la carretera creua la via del ferrocarril amb un pont de 15 metres de longitud, de manera que es pot accedir a Sant Guim des de l'A-2 sense haver de creuar a nivell la via del tren. Un cop, la carretera enllaça amb l'LV-1005, de Sant Guim de Freixenet a Sant Ramon (Segarra), amb una tercera rotonda.
ACN