//Plugins sense CDN ?>
La setmana passada, agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria d’Igualada van detenir tres homes, de 46, 39 i 31 anys, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força.
Cap a les vuit del matí del 2 d’octubre, els agents van rebre l’avís d’una empresa de Jorba que alertava de la presència d’un vehicle sospitós a la zona. En arribar al lloc, el propietari de l’empresa va denunciar el robatori de nou motors industrials de l’interior de la nau.
Poc després, mentre investigaven, els policies van detectar un vehicle amb quatre ocupants que se’ls apropava i, en intentar aturar-lo, el conductor va accelerar i va fugir gairebé atropellant un dels agents.

Els Mossos van demanar més patrulles i suport a les policies locals de la zona i, minuts més tard, la Policia Local d’Igualada va informar que el cotxe es trobava al carrer Gran Bretanya, sense ningú a dins.
Els Mossos van rastrejar l’àrea i van trobar dos dels ocupants a pocs metres del vehicle que, tal com van comprovar, havia estat sostret el 20 de setembre a Igualada. Dins hi havia els motors robats.
L’endemà, els agents van detenir el conductor del cotxe, a qui també se l’acusa de robatori i furt d’ús de vehicle, atemptat contra agents de l’autoritat i un delicte contra la seguretat del trànsit per no haver obtingut mai el permís de conduir.
Durant el mes de setembre, la mateixa empresa va patir dos robatoris més: els autors accedien al recinte forçant les tanques i les portes d’accés i s’enduien motors i material industrial.
La Unitat d’Investigació de la comissaria d’Igualada va obrir una investigació i va poder confirmar que dos dels autors eren els mateixos que havien entrat a l’empresa el 2 d’octubre. Per tant, a ells se’ls acusa de dos robatoris més.
Dos dels detinguts van passar a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Igualada el dissabte 4 d’octubre i el tercer va fer-ho ahir. Tot i això, la investigació continua oberta i els Mossos no descarten més detencions.
Part del material robat es va trobar en una deixalleria i va ser retornat al seu propietari.