//Plugins sense CDN ?>
Aquesta vegada seran 65 les adoberies que es transformaran en botigues. Més espais, més marques i més creadors emergents: en aquesta ocasió, 28 dissenyadors seran al 'Pop Up Day' Estrella Damm.
El Rec.019 tornarà a tenir una nodrida representació d'empreses de la zona. En aquesta ocasió, les marques Munich i Duuo, amb la seu a la comarca de l'Anoia, s'incorporen al festival i se sumen a les igualadines i anoienques Punto Blanco, Buff, Bcn Beach, Sita Murt, Ingrid Munt, David Valls, Boxley, Buff, Micu Micu, Messcalino, Espardenyes Traveta, Piñactus i Tresxics. Són moltes també, les marques que compten amb socis locals per a gestionar el pop-up stores, com Pepe Jeans, Superdry, Javier Simorra, Only, Only and Sons o Jack and Jones, Petitoh, o Message in a Bottle, i les marques del 'pop up' day, com Transcendental o Fyord.
Rec.019 arriba amb més marques i més pop-up stores que mai. Un total de 65 antigues adoberies es transformaran en espai efímers per acollir més d'un centenar de marques de moda. Entre les firmes que s'incorporen al circuit del Rec.0 s'hi troben, a més de les locals, Converse, Barça, Castell, Teoh&Lea, Sueños Negros, Designers Society, Ash, Cherry Beach, Gemma, Aeronautica Militare o O'Neill, a més de noves marques infantils que completaran l'oferta del RecKids com Bobochoses, Nobodinoz, Elise et Sardine o Petitoh. No hi faltaran, tampoc, aquelles marques més veteranes al Rec.0, com Levi's, Adidas,
Textura, Reebok, Indi&Cold, Castañer, Camper, Kickers, Mango, Sita Murt o Pepe Jeans. El disseny més contemporani també serà al Rec, amb marques com Miriam Ponsa, Txell Miras o Ika, a les que s'hi suma el disseny nòrdic de Sessun, Samsoe Samsoe o la selecció que el multimarca de Barcelona Sune - Sueños Negros, fa pel Rec aquesta edició, amb Bellerose, American Vintage o Maison Scotch & Soda.
Hi ha l'espai 'Pop Up Day' Estrella Damm, ideat com un petit market on cada dia hi ha una oferta diferent, es consolida com un espai que serveix de trampolí per a la moda catalana i els joves dissenyadors del país. En aquesta ocasió, hi passaran 28 creadors i marques com Nudo Clothing, Name Bcn, Batech, Punto Tres, Bubel, Heidi Soto, Marsupial, Micuxú, Feners, Cuirum o Lalita.
Una altra novetat és el sorteig '48h al Rec', una iniciativa impulsada pel Rec.0 amb la col·laboració d'Airbnb que convida als participants a passar dos dies a Igualada. Tenint en compte que el 80% dels visitants del Rec.0 són de fora de la comarca de l'Anoia, el concurs '48h al Rec' vol fer els primers passos d'una campanya per incentivar als visitants a conèixer l'Anoia durant els dies del festival. El dèficit de places hoteleres de la ciutat d'Igualada és un dels esculls que caldrà superar per tal que la campanya '48h al Rec' sigui fructífera de cara a les properes edicions, és per aquest motiu que Recstores endega els primers passos amb la col·laboració d'Airbnb, la plataforma d'allotjaments que en els darrers mesos ha desembarcat a Igualada amb el projecte Healthy
Destinations Lab.
Una vintena d'activitats culturals
A l'agenda hi ha més d'una vintena d'activitats culturals gratuïtes, com concerts, presentacions de llibres, recitals de poesia, dansa i tallers infantils conviuran amb la venda d'estocs de les marques de moda al llarg dels dies del Rec.019. Destaca la col·laboració amb l'escola de música d'Igualada RedMusic, que comptarà amb un escenari on donaran veu a noves formacions de música que surten de la seva escola i que ja estan treballant com a professionals. En aquesta edició hi ha un canvi d'orientació musical amb una aposta per la música urbana amb grups i artistes com Samxsen, Kids From Mars, Donallop, Estramoni, Lauren Nine, Quico Tretze i Txesk Planells, Marta Bossa i Biel Jorba a més d'Albert Gámez i Roser Vilà, entre d'altres. La poesia també tindrà un espai destacat al Rec, amb el poeta Josep Pedrals que presentarà el seu darrer llibre 'Els límits del Quim Porta'.
Al Rec.019 s'hi presentarà el darrer llibre de la Beth Rodergas, titulat 'Nyam', un llibre de cuina, cançons i vida. En la plana gastronòmica, més de 40 food trucks i els pop-up bars El Ruc i Filete Ruso constituiran una oferta culinària que té el seu plat fort en la diversitat i amb les opcions veganes i vegetarianes com a protagonistes. A més de l'oferta culinària dels foodtrucks, el Rec.019 comptarà amb l'espai de El Bandarra, on degustar els millors vermuts i que oferirà un concert-vermut diari; una barra dels mixers de Fever-Tree, on degustar diferents combinats de la marca. A més dels dos espais Estrella
Damm, patrocinador oficial del Rec.0.
Amadeu
Igualada
18 d'abril 2019.07:43h
La falta de places hoteleres a Igualada ha cridat l’atenció d’Airbnb per aterrar a la ciutat, amb la complicitat de l’alcalde Marc Castells i dels empresaris del REC.0. Estem creant... Llegir més l’embrió d’un conflicte que pot ser un infern!
L’augment d’aquests pisos per a inquilins efímers ja és una realitat a Igualada i ja està generant conflictes incipients, sobretot entre les comunitats que debaten com impedir-ho.
D’aquí a dos dies, veurem impotents com alguns veïns hauran de marxar de casa, com alguns viuran malsons terribles per no poder-ho fer, aguantant les anades i vingudes de gent cada setmana al replà del seu pis.
I, mentrestant, aquella ingènua percepció que allò del REC.0 era la salvació del nostre barri, veiem estupefactes com aquests quatre joves empresaris (amb aparent aire de ”guais”) especulen per un esdeveniment pels forans (aquí ja hem vist que de ”xollos”, res de res), mentre la decadència del REC va arribant... i sabeu com acabarà això?.. amb un POUM (de nas) com el del Sr, Pàmies... perquè, bàsicament, serà impossible cap altre alternativa...