//Plugins sense CDN ?>
Igualada Comerç presenta una nova edició de la Nit de Shopping, que involucrarà a desenes d'establiments en una vetllada de descomptes amb les botigues obertes fins la mitjanit. La patronal prepara una jornada especial, amb vuit zones amb ambients diferenciats i descomptes que tindran continuïtat en la setmana posterior.
La sisena Nit de Shopping que organitza Igualada Comerç arriba aquest dissabte 6 de maig amb canvis. En primer lloc, desvinculada de la cursa IURNS, que se celebrarà dues setmanes més tard. L'antiga UBIC ha reunit desenes de comerços, restaurants i serveis per aquesta activitat que tindrà continuïtat amb descomptes a diversos comerços al llarg de la setmana vinent. La Igualada Nit de Shopping consistirà en l'obertura voluntària dels establiments comercials de manera excepcional fins a les 12 de la nit. En aquesta vetllada, hi haurà com a novetat l''Igualada Pret a Porter', una desfilada de moda que comptarà amb la participació de 11 establiments de diferents sectors.
Aquesta desfilada serà l'aparador de "les tendències de moda, imatge i complements del comerç local" associat amb Igualada Comerç. L'organització ha fet el càsting de models sel·lecionats atravès de concurs per les xarxes socials. El maquillatge i la perruqueria van a càrrec d'Igualada Comerç i les botigues participants. Coreografia i la música aniràn a càrrec d'organització i la coordinació d'Igualada Comerç, que combinarà l'espectacle i la passarel.la clàssica tot i "sense desvirtuar una desfilada de moda tradicional".
Nit de comerç sense cursa
En la presentació de la Nit de Shopping, Jordi Cuerva, representant d'Igualada Comerç, assenyalava que ja no se celebra amb la Igualada Urban Running Night Show per "poder fer créixer tots dos esdeveniments". Cuerva també afegia que la data s'ha avançat dues setmanes "però no té res a veure amb el canvi de dates de les Rec.0 Experimental Stores". Amb tot, la Nit de Shopping serà seguida de la setmana de Slow Shopping.
Pel que fa a descomptes, parlen de fer una Ciutat 10 en la que hi haurà "un descompte mínim de 10%, o preus de 10 euros en productes i serveis amb els que es promourà la jornada amb objectiu de fer entrar els clients a les botigues. Proposen crear 8 zones, al voltant de les que es realitzaran activitats i es tractaran com les centralitats. L'objectiu és que estiguin interconnectats, formant diferents itineraris. Seran la Plaça de Cal Font, la Rambla de Sant Isidre amb el carrer Sant Magí, la Plaça de la Creu, la Plaça de l'Ajuntament, la Plaça Pius XII, la Plaça del Pilar, la Rambla General Vives i el carrer Òdena.