//Plugins sense CDN ?>
La tretzena edició del Rec.0 Experimental Stores, el Rec.012, va tornar a superar les expectatives, tant de les marques com de l'organització. Si al juny van passar pel barri del Rec 100.000 visitants, s'estima que del 4 al 7 de novembre es va superar aquesta xifra.
Més de 70 marques de moda venent els seus estocs, repartides en 41 pop up stores, quatre zones gastronòmiques i musicals i una agenda cultural completa són els ingredients que van motivar els visitants del Rec.012 a venir al barri industrial del Rec.
Pendents de tancar les dades definitives de visitants i vendes, l'organització assegura que es van rebre més de 100.000 visitants, provinents de tot Catalunya i també de fora del país. En concret, els dies de més èxit de visitants van ser dimecres i dissabte.
El bon temps va acompanyar els quatre dies del Rec.012, en una edició en què els visitants van demostrar un interès creixent per l'oferta cultural paral·lela a l'experiència de compra. De fet, combinat amb els descomptes radicals de les primeres marques de moda i dissenyadors, l'organització oferia dues presentacions de llibres, dos o tres concerts diaris, sessions de DJ, dansa, tallers o el Rec Meeting, unes propostes culturals gratuïtes que van comptar amb una bona rebuda.
AnoiaDiari ofereix un recull de fotografies del Rec.012, aquí.