Aquests dies s’està col·locant tot l’empedrat del perímetre esquerre de la Bassa, des del Molí. Quan s’acabi amb aquesta fase, més laboriosa, ja es veurà l’obra més avançada ja que la resta de l’espai serà de terra.
La part final de l’obra, deixar la barana de la Bassa com nova, es veurà completada amb la plantada dels nous arbres, que substituiran els que estaven malalts.
Un dels objectius principals d’aquesta obra és eliminar les barreres arquitectòniques de l’entorn de la Bassa que, a banda d’estar força deteriorades, també tenien escales. Així, les escales de l’esquerra —tocant el carrer Castells— es veuran substituïdes per una rampa, que en permetrà l’accessibilitat.
Nosaltres i els nostres socis emmagatzemem o accedim a informació en un dispositiu, com ara cookies, i processem dades personals, com ara identificadors únics i informació estàndard enviada per un dispositiu, per a anuncis i contingut personalitzats, mesurament d'anuncis i del contingut i informació sobre el públic, així com per desenvolupar i millorar productes.
Amb el vostre permís, nosaltres i els nostres socis podem utilitzar dades de localització geogràfica precisa i identificació mitjançant les característiques de dispositius. Podeu fer clic per atorgar-nos el vostre consentiment a nosaltres i als nostres socis perquè duguem a terme el processament prèviament descrit. De manera alternativa, podeu accedir a informació més detallada i canviar les vostres preferències abans d'atorgar o negar el vostre consentiment.
Tingueu en compte que algun processament de les vostres dades personals pot no requerir del seu consentiment, però vostè té el dret de rebutjar aquest processament. Les vostres preferències s'aplicaran només a aquest lloc web. Podeu canviar les vostres preferències en qualsevol moment entrant de nou en aquest lloc web o visitant la nostra política de privadesa.
Recopilem i processem la vostra informació personal amb les següents finalitats: