Al llarg d'aquest cap de setmana, i sobretot durant la setmana vinent, s'intensifiquen les activitats que l'AEC Catalunya contra el càncer ha preparat per divulgar la importància de la detecció precoç del càncer de mama i del tractament per fer-hi front. L'Associació tindrà diversos espais als centres d'atenció primària i presència als múltiples actes per repartir informació i recollir donatius.
Així doncs, per difondre les característiques de la malaltia, del 16 al 18 d'octubre es farà un torneig de pàdel al centre d'esports infinit, i amb el que es recapti es farà un donatiu a l'AECCC. Aquest diumenge, 18 d'octubre, tant a la cursa popular d'Igualada com a la caminada que es fa a Santa Margarida de Montbui, hi haurà punts de venda de samarretes i es podran fer donatius. El 19 d'octubre, la doctora Gràcia Enric i la Judit Mayolas oferiran una xerrada sobre nutrició i càncer a l'espai Mont-Àgora de santa Margarida de Montbui, i durant tot el dia hi haurà taules informatives de l'AECC als centres d'atenció primària i a l'hospital d'Igualada, i es repartiran llacets rosa als centres de salut i a l'Espai Cívic Centre. L'organització també convida a tothom que al llarg de la setmana vinent es vesteixi amb alguna peça de color rosa.
El mes d'activitats acabarà el 30 d'octubre, quan es farà un partit amistós entre l'IHC i la Selecció Catalana, i la recaptació serà igualment per l'AECC.