Gràcies a la implantació d'aquest servei, els veïns del municipi poden beneficiar-se d'un servei de resolució de consultes mediambientals i de comunicació d'incidències en l'equipament urbà a través de l'aplicació del mòbil APP. Línia Verda afavoreix l'ús de les "bones pràctiques" ambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d'un municipi sostenible
Al municipi odenenc aquest servei es va posar en funcionament a finals de l'any 2013. Els veïns del municipi han mostrat una bona acollida i n'és prova l'alta freqüència d'ús. El tipus d'incidències que més s'ha comunicat són les que fan referència a l'enllumenat, i segueixen les incidències de neteja viària, escombraries, voreres i calçades. El 88% de les incidències han estat solucionades.
L'Ajuntament odenenc va obrir aquesta Línia fa 2 anys
Jep
21 d'octubre 2015.17:22h
A veure si s’escampa l’exemple a Piera, que fa molta falta.