TORNAR

Òdena ha resolt el 88% d'incidències comunicades per Línia Verda

Els problemes més freqüents, els relacionats amb l’enllumenat

societat
Dimecres, 21 octubre 2015. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull

Gràcies a la implantació d'aquest servei, els veïns del municipi poden beneficiar-se d'un servei de resolució de consultes mediambientals i de comunicació d'incidències en l'equipament urbà a través de l'aplicació del mòbil APP. Línia Verda afavoreix l'ús de les "bones pràctiques" ambientals i en conseqüència, en el desenvolupament d'un municipi sostenible

Al municipi odenenc aquest servei es va posar en funcionament a finals de l'any 2013. Els veïns del municipi han mostrat una bona acollida i n'és prova l'alta freqüència d'ús. El tipus d'incidències que més s'ha comunicat són les que fan referència a l'enllumenat, i segueixen les incidències de neteja viària, escombraries, voreres i calçades. El 88% de les incidències han estat solucionades.

L'Ajuntament odenenc va obrir aquesta Línia fa 2 anysPer a utilitzar aquesta eina només cal descarregar-se l'APP Línia Verda en Play Store o APP Store. A més, el servei també està disponible a través de la pàgina web www.liniaverdaodena.cat. En aquest domini l'usuari trobarà una àmplia informació sobre la guia de bones pràctiques, consells ambientals, recursos d'educació ambiental... L'Ajuntament d'Òdena se sent "orgullós dels resultats obtinguts fins la data d'avui i agraeix la participació de la ciutadania" que mostra la implicació i interès de les persones que viuen en el municipi.


1 Comentaris

J

Jep

21 d'octubre 2015.17:22h

Respondre

A veure si s’escampa l’exemple a Piera, que fa molta falta.

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.