//Plugins sense CDN ?>
Una de les clàusules introduïdes en el nou servei són la reducció del sistema de neteja viària amb bufadors i que es torni a fer d’una manera més manual, una altra és que la mateixa empresa s’encarregarà també de la recollida de vidre, paper i envasos, un servei que fins ara feia el Consell Comarcal, i que ara queda unificat sota un mateix contracte. També s’ha negociat l’ampliació del nombre de contenidors de matèria orgànica per tal d’apropar-los a més ciutadans.
D’altra banda, la recollida de la matèria orgànica continuarà sent de 3 dies per setmana i la recollida de la brossa passa de 5 dies a 4 dies per setmana. A més, el municipi estrenarà contenidors ja que la nova empresa haurà de proveir d’una nova flota de contenidors de selectiva.
Fins ara el contracte sols contemplava la recollida de brossa i la neteja viària però ara, amb el nou contracte, incorpora la recollida selectiva. Així, el govern d’Òdena ha apostat per unificar els processos en un sol servei per part d’una sola empresa, el que ha suposat una millora en la qualitat i un major estalvi de recursos.
La nova fórmula de gestió implica recuperar el contracte de recollida selectiva de vidre, paper i envasos d’Òdena, que fins ara estava en mans del Consell Comarcal de l’Anoia. Els darrers 12 anys, l’ens comarcal havia estat el responsable del servei de recollida de les diferents fraccions, que ara s’han reunit en una sola licitació amb la neteja de la via pública.