TORNAR

L’Oficina d’Habitatge d’Igualada es trasllada a l’edifici central de l’Ajuntament

Durant les festes de Nadal es farà el canvi

societat
Dimecres, 18 desembre 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El proper divendres, 20 de desembre, l’Oficina d’Habitatge d’Igualada (OHI) deixarà de prestar servei a les seves actuals oficines de la Plaça de la Creu per iniciar el trasllat a l’edifici de l’Ajuntament. Durant les festes nadalenques es completarà el canvi i està previst que l’OHI torni a estar plenament operativa el proper dia 7 de gener, integrada dins de l’Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).

Oficina d'habitatge

El nou horari d’atenció per qüestions d’habitatge serà de 8 a 15h. El telèfon de contacte és el 93 805 21 12 i estarà igualment actiu de 8 a 15h.

L'Oficina d'Habitatge d'Igualada ofereix un ampli ventall de serveis i tràmits, tant al propietari com al llogater de l'habitatge, incloent l’assessorament en matèria d'habitatge, les cèdules d’habitabilitat, la Inspecció Tècnica dels Edificis (ITE), els ajuts per a la rehabilitació, el lloguer de places de pàrquing, les cobertures de l'Avalloguer, els ajuts per al pagament del lloguer, les prestacions d'urgència especial, la inscripció al Registre de Sol·licitants d'Habitatge Protegit i el Servei d'Intermediació en Deutes de l'Habitatge (SIDH) per persones que no poder fer front al pagament de la hipoteca.

L’OHI també ofereix habitatges de la borsa de lloguer social gestionats per l’empresa municipal PIMHA, amb un preu d’arrendament a partir de 192 euros mes. Actualment n’hi ha de disponibles a l’edifici del carrer Soledat i al de la plaça del Rei


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.