//Plugins sense CDN ?>
L'Organització Nacional de Cecs ha repartit 20.000 euros a Hostalets de Pierola amb el sorteig de El 'Sueldazo' del Cap de Setmana, de diumenge 19 de juliol
Luis Lozano, venedor de l'ONCE amb el punt de venda a la localitat dels Hostalets de Pierola, va vendre un cupó premiat 20.000 euros. La localitat dels Hostalets de Pierola pertany administrativament a l'agència de l'ONCE a Manresa que presta serveis a 400 afiliats i compta amb 96 agents venedors dels productes de l'organització.
Enguany, l'ONCE ja ha repartit més de 44 milions d'euros en premis a Catalunya. Entre ells, quasi 5 milions d'euros en el Sorteig de Nadal de l'ONCE, celebrat el passat 1 de gener; dos Cuponazos, premiats amb 9 milions d'euros, divendres 6 de febrer, a Sitges i divendres 27 de març, a Granollers; 7.643.519 d'euros amb l'Eurojackpot el divendres 15 de maig, a L'Hospitalet de Llobregat; 10.754,60 euros amb la 7/39 el dilluns 25 de maig, a Sant Cugat del Vallès i 'La Paga' de 3.000 euros al mes durant 25 anys, el dijous 2 de juliol, a Cornellà de Llobregat.