//Plugins sense CDN ?>
Queden sis dies perquè al barri adober d'Igualada obrin de nou les pop-up stores, les botigues efímeres del Rec. Farà ara cinc anys de l'edició pionera, amb una dotzena de marques. Aquella experiència s'ha convertit ara en una cita obligada per tots els fanàtics de la moda i les tendències i aquells que, per què no?, donar un cop d'ull a l'oferta cultural i gastronòmica del Rec i de tota Igualada. Aquests dies s'estan enllestint els preparatius i la caracterització del circuit. El Rec.010 arriba amb novetats, com les marques que s’instal·len al barri per primera vegada: Satorisan, IKKS, Fox Head, Vamcats o Costalamel; el Rec Pop Up day, un espai efímer on hi ha marques diferents cada dia i el Rec Street Food, un petit festival gastronòmic.
El Rec.010 tindrà una potent programació cultural gratuïta, amb concerts, tallers i el primer Rec Meeting, una taula rodona sobre les noves tendències de consum en la moda. Aquesta edició destaca també l’obertura d’una nova fàbrica que serà un dels espais més rellevants d’aquest Rec.0: l’adoberia Vila, ubicada a la Baixada de Calot. Després d’uns mesos treballant-hi, s’obrirà aquest espai que podria esdevenir un revulsiu pel barri i la ciutat. D’entre les seixanta marques de moda que fan les seves vendes especials, el Rec.010 compta amb una bona representació igualadina, amb Sita Murt, Punto Blanco, Buff, David Valls, Micu Micu, Dütch Delight, Jordi Rafart, Boxley, Best o Messcalino.A més, continuen al Rec.0 les marques més buscades, com Superdry, Desigual, Levi’s, Mango, Pepe Jeans, Kickers, Lacoste, Textura, Ash o Tsunami, a banda de les marques dels dissenyadors Miriam Ponsa, Josep Abril, Txell Miras o Who, de Laia Roca.
El 'Rec Pop Up day', novetat
El Rec Pop Up day és una de les novetats en moda del Rec.010, un espai efímer que comptarà amb una marca diària. En aquesta edició, el dimecres hi haurà la dissenyadora Andrea Ayala, dijous serà el torn de la marca holandesa Humanoid, divendres s’instal·laran els dissenyadors catalans de Colmillo de Morsa i dissabte els vestits de la Susi Sweet Dress inundaran el Pop Up day de color. Com sempre, al Rec.010, s’organitzen un seguit de propostes culturals gratuïtes, que es combinen amb les accions especials en moda. En aquest cas, destaca l’estrena del 1r Rec Meeting, una xerrada sobre els nous models de consum de moda. La taula rodona, que tindrà lloc el dimecres 5 a 2/4 de 7, comptarà amb Toni Riba, directiu de Levi’s, la periodista Ma Josep Soler, el dissenyador català Josep Abril, Màrius Rossell, fundador de l’empresa igualadina d’e-commerce Trilogi i la blogger Dulceida. L’acte estarà moderat per la directora del diari econòmic Modaes, la periodista Pilar Riaño.
Per segona vegada, Rec.0 torna a apostar pel Pecha Kucha Rec.0, un món creatiu II, que està previst pel divendres 7, també a 2/4 de 7. Aquesta edició, les ponències sobre projectes innovadors i creatius comptaran amb la presentació del periodista Víctor Amela i el ponent convidat serà l’artista igualadí David Ymbernon. A més, en paral·lel, els espais gastronòmics s’ompliran de música en directe, amb grups com Son Dlaire, Josh Allen & the Rootmakers, Jo Jet i Maria Ribot, Albert Gàmez, Q-Sticks, les músiques de l'escola LAM, els Archibald, els Carrot's String Quartet, Black&Blue, Enric Verdaguer, els de Solsona Gospel School i els Pribiz. A més, davant de l’espai dels dissenyadors independents, s’instal•larà l’escenari DJ, que comptarà amb les sessions de Moka Express, el dj de Gorni Kramer, Ivan Sonotone vs Txell Miras, i els discjòqueis igualadins Ricaman DJ, PD Efa, els Llansana DJ, The Orangutan DJ, The Forest Shotgun Motorcycle, Christian Heine, Subterrani DJ, Licosta, DJ Fixi i DJ Brown.
El dissabte 8 serà el Family Day, amb activitats com el taller creatiu Múltiples, per a nens i nenes de 0 a 100 anys i les propostes del nou espai igualadí Inquiet, que es trasllada al barri del Rec amb l’activitat "Fes-te l’heroi". Pel que fa a la gastronomia, es consolida el projecte Rec Street Food, amb pop up bars com el Grup Jardí Gastronomia o el Kiosk del Rec i, per primera vegada, al pati Vila s’hi concentraran food trucks amb una oferta gastronòmica diversa.
Aquesta edició, l’Off Rec es substitueix pel nou Igualada Slow Shopping, amb una oferta completa de comerços, bars, restaurants i altres esdeveniments al centre de la ciutat. Com sempre, Rec.0 Experimental Stores desenvolupa la seva comunicació a través de la pàgina web i xarxes socials: Facebook (amb més de 22.000 fans), Twitter, Instagram i Pinterest. A més, Rec.0 crea una aplicació per Iphone i Android, que inclou tota la informació de l’esdeveniment.