//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dissabte, 13 juliol 2024. 03:00
El passat dilluns, 1 de juliol va tenir lloc la 3ª Trobada del Grup Local del projecte WeSTEMEU a La Teneria. Aquesta reunió va generar un espai de reflexió i col·laboració per avançar en l’objectiu de promoure les carreres STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques en anglès) amb una atenció especial al públic femení, que està poc representat en aquest àmbit.
El proper divendres 19 de juliol entrarà en funcionament la pilona del final del carrer del Fossar, just abans d’entrar a la plaça de Verdaguer.
Divendres, 12 juliol 2024. 11:20
La Policia Nacional ha detingut tres persones per tenir una plantació de marihuana en un habitatge d'Igualada i distribuir-la. Estan acusats d'un delicte de tràfic de drogues i defraudació de fluid elèctric. Tot va començar amb una informació anònima que va alertar la policia i que va comportar l'inici d'una investigació del cos policial. Un jutge va autoritzar el registre i es van poder detenir els responsables de la plantació 'indoor'. Durant la inspecció, van comissar 502 plantes de marihuana, 610 grams de cabdells preparats per a la seva distribució i venda al mercat il·legal juntament amb material per a la plantació, com ara focus i ventiladors.
Divendres, 12 juliol 2024. 09:57
Divendres, 12 juliol 2024. 03:00
Ja fa més de vint-i-cinc anys que el programa 'Vacances en Pau' porta nens i nenes dels campaments de refugiats sahrauís a passar l’estiu a l'Anoia.
A partir del 15 de juliol, i durant dos mesos, es realitzaran obres de reparació i manteniment del clavegueram i calçada del passeig de les Cabres, en el tram comprès entre carrer de la Concepció i la Plaça de la Creu.
El 2023 es van fer 183 contractes de compravenda d’habitatges nous a la comarca, un 75,7% més que l’any anterior. En canvi, les compravendes d’habitatges de segona mà van caure un 26,1 en el mateix període: la davallada més important de Catalunya
La Mancomunitat Intermunicipal de la Conca d’Òdena (MICOD) continuarà oferint el servei SIAD a tots els municipis de la Conca d’Òdena gràcies a un acord amb l’Institut Català de les Dones del Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya signat aquesta setmana. El Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) és un servei gratuït que ofereix informació, assessorament, primera atenció i acompanyament a les dones en tots els àmbits: laboral, social, personal i familiar, entre d'altres.
La nit del dissabte 13 de juliol tornarà a ser la més esperada del festival, amb la tradicional encesa nocturna de globus Night Glow i el primer concert del festival Anòlia, a càrrec de La Banda del Coche Rojo, un grup de versions amb llarga experiència i un variat repertori que va des del reggaeton més caribeny finsa la música en català del moment, passant pel techno, el pop i els clàssics de sempre.