Societat

El Club Manga d'Igualada realitza les seves III Jornades
Cultura japonesa a l'abast de tothom

Dimecres, 15 juliol 2009. 20:00

El passat cap de setmana, del 3 al 5 de juliol, el Club Manga Igualada va oferir una bona mostra de cultura japonesa en les 3es Jornades de Manga d'Igualada. L'entitat, que enguany celebra el seu 15è aniversari, va oferir tres dies d'activitats, concursos i concerts gratuïts a l'edifici de l'Espai Cívic Centre.
Crònica dels primers campaments d’estiu de l'A. E. Jaume Caresmar i M. Antònia Salvà

Dimecres, 15 juliol 2009. 03:00

Ha arribat l'estiu i els infants i joves de l’Agrupament escolta Jaume Caresmar i M. Antònia Salvà d’Igualada estan de campaments. Les diferents branques d'aquesta entitat acamparan sobretot al Pirieneu català, si bé els més grans aniran fins a Galícia i el País Basc. Durant uns dies, els escoltes i guies del 'Cau d'Igualada' viuran moltíssimes experiències que els ajudaran a créixer i a fer-los forts com a escoltes. És el cas dels Ràngers i Noies Guia, i dels Castors i Llúdrigues, que ja han tornat i ens ho expliquen.
Un centenar de ciutadans s’interessen per l’estudi de mobilitat per a Vilanova del Camí

Dimarts, 14 juliol 2009. 16:30

Un centenar de vilanovins i vilanovines van assistir a la presentació de l’Estudi de Mobilitat que l’empresa DOYMO va fer al municipi. Després de mesos de prospecció i recollida de dades, David Solé de l’empresa DOYMO, va presentar dijous passat a Can Papasseit, una diagnosi del municipi i va proposar tres eixos d’actuació: en primer lloc, ordenar la mobilitat dels vehicles a motor; en segon, la regulació i ordenació de l’aparcament; i com a tercer eix, i amb prioritat absoluta, la potenciació d’itineraris a peu i en bicicleta.
La FACS demana consens 'per afrontar el gran repte de l’Anoia'

Dimarts, 14 juliol 2009. 03:00

La Federació Anoienca de Comerç i Serveis (FACS) està elaborant un document marc per valorar el nou escenari comarcal, on es plantegen propostes sectorials concretes per 'poder afrontar amb èxit els nous reptes'. En aquest full de ruta, la FACS està recollint accions, per tal d'ajudar l'Anoia a 'assolir un nou model socioeconòmic mes equilibrat, solidari i àgil', però en primer lloc reclama consens i la participació d'organitzacions com la seva a l'hora de definir les necessitats i accions futures.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT