//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dimecres, 13 juny 2018. 03:00
Amb una cua que arribava a la Rambla des de la porta d'entrada al Teatre Municipal ja es podia entreveure que el convidat del 'Converses' no era algú que deixa indiferent. Xavier Sala-i-Martín va parlar durant una hora de tecnologia, diners, política, comerç i ètica.
Dimarts, 12 juny 2018. 10:00
El gerent del Consorci, Ferran Garcia Cardona, i el cap d'estudis de l'ens, Joan Carles Mateu, han donat la benvinguda als professionals que començaran a la capital de l'Anoia la seva formació com a especialistes. Del CSA, únic centre català, amb una unitat docent multiprofessional de geriatria, n'han sorgit ja enguany dues especialistes i ara en començaran la formació dues més.
Dimarts, 12 juny 2018. 03:00
La Cooperadora acull aquest divendres una xerrada sobre el model de l'aigua. En aquesta ocasió, un cop d'ull al sistema que hi ha a Olesa de Montserrat, on aquesta gestió l'ha assumit una empresa en forma de cooperativa.
El cèlebre economista aterra aquest vespre a Igualada i relleva a Manel Esteller, Òscar Camps i Roger Torrent a les 'Converses' d'Anoiadiari. Una oportunitat per escoltar i discutir amb una de les veus més punyents i incisives del país.
La setmana passada, en una sessió oberta, veïns i veïnes de Masquefa van tractar els diversos projectes que se sotmetran a votació en breu per decidir quins s'incorporen als pressupostos. La votació final tindrà lloc en les propers setmanes i hi podran participar tots els majors de 16 anys empadronats al municipi.
La gestió de les colònies de gats de Vallbona d'Anoia pel que fa al seu manteniment i la promoció de l'adopció continuarà dirigida per l'entitat Canigat. L'entitat també es compromet a fer activitats sobre la tinença responsable d'animals de companyia.
La sanció als tinents de pisos buits i en concret les entitats bancàries ha estat una de les reclamacions de la Plataforma dels Afectats per la Hipoteca des de fa anys, també a la comarca. Però la concreció d'aquestes multes no cristal·litza. En el cas d'Igualada, hi ha una llarga llista d'expedients iniciats però que topen amb diverses traves legals.
L'Ajuntament de Calaf i diversos comerços del municipi s'han adherit a la campanya 'Barris antics. Molt per descobrir, molt per oferir'. La promou la Generalitat de Catalunya, les Diputacions de Barcelona, Lleida, Girona i Tarragona, PIMEComerç i la coordina l'Oficina de Gestió del Programa de Barris.
Dilluns, 11 juny 2018. 19:00
Setmana negra a les carreteres de l'Anoia. Després de l'accident del passat dimarts a la C-15, a Capellades, es produïa aquest dilluns un altre sinistre mortal al terme municipal, en aquest cas a la C-244, al quilòmetre 9,8.
Dilluns, 11 juny 2018. 12:30
Un home de 54 anys veí d'Igualada i que conduïa un cotxe ha estat identificat per la policia local per una agressió que va tenir lloc a la via pública. L'incident es va produir diumenge a la tarda, al Passeig Verdaguer, davant els jutjats.