//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Dilluns, 26 juny 2017. 03:00
El jutjat de Primera Instància núm. 2 d'Igualada ha declarat com a 'nul' el tipus d'interès aplicat en una hipoteca del Banc Sabadell. La sentència conclou que el banc havia utilitzat com a paràmetre l'IRPH, i no pas l'Euribor. Aquest tipus de casos han anat en augment des que el 2013 un jutge espanyol va declarar aquesta clàusula com a 'abusiva'.
A través d'una campanya d'aportacions econòmiques i recompenses, la Coll@anada, espera reunir un total de 4.500 euros per fer front a les despeses del nou espai. Els joves han previst que el 'Territori Festiu' tindrà un cost total d'uns 23.000 euros. Amb aquesta iniciativa s'espera "guanyar un nou espai de trobada de les persones que formen part activa de la Festa Major".
Dissabte, 24 juny 2017. 16:00
La comarca de l'Anoia ha passat la nit de Sant Joan sense cap incident notable. Han tingut lloc un total de 22 incendis en zones de vegetació agrícola i forestal; mentre que 12 petits incendis han estat declarats en zones urbanes i mobiliari urbà, com contenidors.
Dissabte, 24 juny 2017. 03:00
Els pradencs van poder fer un primer cop d'ull a la nova cara de dos equipaments municipals. La inauguració del nou parc fet davant de les piscines i la millora en aquest darrer equipament arriben a temps d'una temporada d'estiu que arrenca aquest dissabte 24.
Les incidències en el servei de bus entre Igualada i Barcelona les darreres setmanes han provocat la indignació dels usuaris i l'administració ha alertat que pot presentar una querella contra Monbus. Fonts sindicals alerten que la situació dels conductors i les seves condicions de treball també s'estan precaritzant.
El grup paperer Miquel i Costas té previst en el pròxim bienni inversions per un valor de 60 milions d'euros. En aquest pla d'expansió s'hi inclou tenir més presència a la nostra comarca.
Una vintena de ciutadans i ciutadanes del poble, triats de manera aleatòria, debaten amb l'alcalde els temes candents del municipi. L'equip de govern considera que aquestes trobades "seran una manera d'obrir la participació a la ciutadania i que traslladi als seus representants les seves inquietuds de la manera més directa".
Divendres, 23 juny 2017. 11:00
Per segona setmana consecutiva, una onada de calor assota l'Anoia. Des de l'Observatori de Pujalt assenyalen que "s'esperen alguns dels valors més elevats de la sèrie històrica". La calor ha fet evaporar l'humitat acumulada als boscos els mesos anteriors i el risc d'incendi és altíssim.
Divendres, 23 juny 2017. 03:00
S'ha fet diverses obres a diferents punts de les instal·lacions i zona d'aigües. Restarà oberta fins al 10 de setembre.
L'Ajuntament de Vilanova del Camí obre la convocatòria per a l'adjudicació del contracte d'obres per a l'ampliació del parc infantil de la plaça del Mercat. La inversió en aquest espai parteix de la modificació de crèdit que va fer el govern el passat mes d'abril.