//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 27 gener 2017. 11:00
Un cas de -presumpta- bruixeria de l'any 1607 arriba als nostres dies de la mà del col·lectiu de joves vilanovins NJ. L'espectacle 'Na Jerònima' rescata un episodi força desconegut de la història del poble i el converteix en un espectacle, aquest dissabte.
Divendres, 27 gener 2017. 03:00
Un nou número de Revista d'Igualada ja ha vist la llum i ho fa, com és habitual cada quatre mesos, farcida d'interessants articles sobre història, art, literatura, etc.
Les imatges de milers de persones refugiades resistint les inclemències de l'hivern han augmentat la indignació de l'opinió públic europea i del nostre país respecte d'una situació que ja s'allarga gairebé dos anys. L'Anoia es mobilitzarà ara per reclamar de nou que vol ser un lloc d'acollida per aquestes persones.
Jesús Cano Cano, Josep Fàbregas i Pons, Joaquim Gil i Abella, Agustí Gomis i Valls, Ginés González Ginés, Celestino Moreno Zamora, Ginés Moreno Zamora, Emili Ribera i Casellas, Miquel Tirado Franco i, finalment, Salvador Vidal i Claramunt, són els deu igualadins que van deixar la vida als camps nazis. Des d'aquest dijous, la ciutat d'Igualada té un record perenne per a ells.
Per a molts igualadins, la Hispano Igualadina és un sangtraït que la ciutat arrossega anys i més anys i del que no s’ha pogut desempallegar. Han canviat els autobusos, els propietaris, el nom de l’empresa, els conductors i els usuaris, però el desencontre entre usuaris i companyia és en un dels seus moments àlgids. Un dels moments més aspres malgrat que mai els ciutadans d’Igualada havien anat tan ràpid a Barcelona i l’administració no havia aconseguit com ara assegurar més expedicions i millor servei. I malgrat això, el 2016 s’ha tancat amb unes 120 denúncies més que l’any anterior pel que fa al corredor entre Igualada i Barcelona.
Dijous, 26 gener 2017. 08:30
Després que les precipitacions de la tarda de dimecres deixessin força neu a la zona de la Llacuna, Miralles i Orpí, aquest matí a primera hora reprenien les nevades en aquests pobles durant uns minuts. A la Conca d'Òdena ha començat a nevar de forma tímida.
Dijous, 26 gener 2017. 03:00
El darrer ple odenenc va aprovar el projecte per a la reforma de la Plaça Major del municipi. Esquerra va votar en contra de l'ampliació, apuntant l'argument que calia incloure el carrer Maians en la remodelació.
Dimecres, 25 gener 2017. 15:00
La neu ha tret el cap per primer cop aquest 2017 a la comarca. Abans del migdia, començava a nevar al sud-oest, a la Llacuna. A les cotes més altes, el vespre d'aquest dimecres, s'arribava als cinc centímetres, mentre que a la cota 613 eren només un i mig. A la carretera BP-2121 es recomana l'ús de cadenes entre els punts quilomètrics 23 i 33.
Dimecres, 25 gener 2017. 03:00
La franquícia d'Igualada de la marca francesa impulsarà accions per a corregir els problemes visuals de persones amb dificultats econòmiques. La Creu Roja actua com a intermediari d'aquesta iniciativa solidària.
El 31 de gener, el doctor en Informàtica Jordi Delgado aportarà consells per aprendre a tenir cura de la petjada digital, entre altres aspectes. Serà al Museu de la Pell.