//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 2 desembre 2016. 03:00
L''street workout' és una disciplina esportiva encara molt desconeguda al nostre país, però que guanya adeptes entre els més joves de Vilanova del Camí. Els seus practicants oscil·len entre els 18 i els 25 anys i l'han trobat com una alternativa al gimnàs.
El fenomen del nou president dels Estats Units i la seva retòrica contra la immigració serà el primer tema que es tractarà en el cicle NOS[ALTRES]. La ponència sobre Trump, el dimecres 14 a les 7 de la tarda.
Dijous, 1 desembre 2016. 12:00
La companyia elèctrica està desplegant aquestes setmanes diverses accions de manteniment a la comarca. S'ha instal·lat mitja dotzena de pals nous en aquest tram del nord de l'Anoia que estaven seriosament deteriorats.
Dijous, 1 desembre 2016. 03:00
Abans de les festes nadalenques, el carrer i la plaça Major de Vilanova del Camí ja tindran enllestit el seu nou aspecte, amb millores en la jardineria i reformes d'embelliment al mur. Des d'avui, es normalitza el trànsit a la zona.
El cap de setmana passat els masquefins van recollir més de 8.000 quilos d'aliments en el marc del Gran Recapte d’Aliments 2016, organitzat pel Banc d’Aliments de Catalunya i que ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Masquefa. Tots els aliments recollits en aquesta campanya, en la qual hi van participar 75 voluntaris del municipi, aniran destinats a les famílies més necessitades de Masquefa.
La pista de gel a la plaça de Cal Font torna per tercer any consecutiu i també repeteix la Fira de Nadal, en una agenda amb més de cent activitats per a tots els públics. L'eix central de la campanya, la ja coneguda nova de la sala cinematogràfica a l'Ateneu.
"Deixar de ser espectadors passius" és el fil conductor de les reivindicacions de l'Assemblea de veïns del Rec. Exigeixen tenir un paper de protagonista en el Consell del Rec i mecanismes més àgils de participació en el procés de decisió del futur del barri.
Dimecres, 30 novembre 2016. 03:00
La conjuminació de l'empenta de la Teixidora, el casal independentista igualadí, amb l'històric Casino Foment ha donat pas al Casal Popular d'Igualada. La confluència entre les dues entitats, a l'històric local del Foment a la Rambla, es va firmar fa uns mesos i aquest dissabte obrirà portes la reforma de l'edifici. El Casal del segle XXI.
L'enllumenat haurà de romandre encès entre el 3 de desembre i el 8 de gener, els mateixos dies que la il·luminació nadalenca municipal. Les sol·licituds, fins el dia 16.
La Diputació de Barcelona inicia aquesta setmana, les obres per la millora de la vorera del pont sobre la riera de Carme, a la carretera BV-2131. Amb aquesta actuació es vol millorar el panot, la barana i l'enllumenat del pont, així com aplicar el producte antilliscant a la tarima de la passera.