//Plugins sense CDN ?>
Vols rebre diàriament i de manera gratuïta les notícies més rellevants de la comarca al teu correu electrònic?
Divendres, 7 octubre 2016. 03:00
L'organisme de la Generalitat s'ha compromès a vetllar els propers mesos per reduir els sorolls que provoca l'EDAR situada a Vallbona d'Anoia, que produeix molèsties a sectors de Capellades. L'Ajuntament de la vila també ha parlat de la situació de sequera.
La nova seu ha d'entrar en funcionament a principis de l'any vinent. L'alcalde, Xavier Boquete, manifesta que "treballem diàriament amb l'objectiu de vetllar per a la seguretat de tots els ciutadans de Masquefa. Cal dotar la Policia Local i Protecció Civil de les millors eines i equipaments possibles per a dur a terme aquesta tasca tant necessària en les millors condicions".
Ja fa gairebé dos mesos que el jove Gabriel Pérez va acudir a Urgències de l'Hospital d'Igualada davant els dolors abdominals que patia. No es va detectar a temps que patia una apendicitis i els esforços per tractar la peritonitis que li va sobrevenir no van donar fruit. Mentre s'espera l'informe de la Direcció General de Recursos i Ordenació Sanitària de la Generalitat, la família ja coneix al detall el procés que va seguir l'Hospital d'Igualada. Afirmen que "el centre no admet cap negligència" i veuen "actuacions contradictòries" en els procediments que s'han seguit.
Bones sensacions durant la primera jornada de la Fira IDEA. Aquest divendres, segon dia, torn per empreses com Sinethech, Biprocel, Mariscal, Equip Xavier Claramunt, Escofet i Makers Igualada.
Dijous, 6 octubre 2016. 03:00
En uns mesos Cal Ble tornarà a estar obert al públic. La Notaria Igualada, a la Rambla, ha comprat l'edifici a la financera que el tenia en propietat. Cal Ble passarà a ser la seu de la notaria, però els nous propietaris, Carlos Jiménez i Carlos Calatayud, tenen la intenció d'obrir algun dels espais per a usos culturals.
L'entitat es presenta el 15 d'octubre al Centre Cívic Centre d'Igualada, amb quatre ponències d'especialistes. Hi haurà la presència del president de l'Associació de Diabètics de Catalunya, Xavier Bosch.
Dimecres, 5 octubre 2016. 11:00
Els conservadors proposen al govern una rebaixa "generalitzada" als comerços de la taxa d'escombraries. Considera que tot i això "no hauria de repercutir en un augment de la taxa als habitatges".
El balanç entre el nombre de persones inserides al mercat laboral i les que han perdut l'ocupació aquest setembre a la comarca té com l'any passat xifres negatives. Ara mateix hi ha 8.831 persones registrades al SOC com a demandants de feina.
Dimecres, 5 octubre 2016. 03:00
Cabrera d'Anoia acull, des d'aquest passat dilluns i fins al proper 17 d'octubre, l'exposició interactiva de la Diputació de Barcelona 'Menja bé, tu hi guanyes'. Aquesta mostra va adreçada a nens i nenes de 8 a 12 anys, amb l'objectiu de donar-los una sèrie de consells sobre com seguir una alimentació saludable.
El proper divendres 21 d'octubre, a les 6 de la tarda, la Biblioteca Central d'Igualada acollirà l'acte de presentació de parelles lingüístiques de l'edició 2016-2017, que es durà a terme fins al febrer. La iniciativa ve de la mà dels cursos de català per adults del Servei Local de Català.