//Plugins sense CDN ?>
La llargada del Passeig Verdaguer i el fet que tingui dues calçades de ben segur que influeix amb l’alt nombre d’accidents registrats. Tot i així, hi ha zones on la perillositat és més elevada, és el cas, per exemple del Carrer Lleida, on 7 dels 10 accidents succeïts estan classificats de ‘lleus’.
L’Avinguda Barcelona, la de Catalunya i la d’Àngel Guimerà també són vies que registren un alt nivell de perillositat pel nombre d’accidents que s’hi van produir durant l’any 2010.En total, però només 3 dels accidents succeïts durant l’any 2010 van ser considerats greus per la policia local i només un va causar una víctima mortal.
Segons les estadístiques del Servei Català de Transit, que mostren l’evolució dels accidents des del 2000 fins el 2009, malgrat la tendència i retrocés del nombre d’accidents del 2002 al 2006, a partir d’aquest any es va experimentar un augment considerable en l’accidentalitat en àmbit urbà.
Carrer | Total
| Lleus | Greus | Morts
|
Passeig Verdaguer | 59 | 19 | 0 | 0 |
Avinguda Balmes | 28 | 4 | 0 | 0 |
Carrer del Rec | 19 | 7 | 2 | 1 |
Avinguda Barcelona | 16 | 6 | 0 | 0 |
Avinguda Catalunya | 14 | 4 | 0 | 0 |
Avinguda Àngel Guimerà | 12 | 4 | 1 | 0 |
Carretera de Manresa | 11 | 1 | 0 | 0 |
Avinguda Pau Casals | 11 | 1 | 0 | 0 |
C/Lleida | 10 | 7 | 0 | 0 |
Avinguda Gaudí | 8 | 4 | 0 | 0 |