//Plugins sense CDN ?>
En aquest sentit, les capitals europees són un dels destins preferits pels igualadins que marxen aquests dies. Segons expliquen des de l'agència Abelux, l'encesa de les llums nadalenques atreu molts turistes arreu i Londres és 'el clàssic'. També es demanden altres ciutats com Praga, Venècia o París i els que volen anar més lluny es decanten per Nova York, un dels destins estrella d'aquest pont. Això sí, segons afirmen des de l'agència, la gent escurça les estances i malgrat que enguany el pont cau en unes dates perfectes per fer un viatge llarg, la majoria d'Igualadins només passen dues nits fora.
Es redueix l'oferta
Les companyies que organitzen viatges han anat reduint la seva oferta a mesura que ha anat avançant la crisi, cada vegada hi ha menys vols xàrter per aquestes dates i es tendeix a volar en línies regulars. Això fa que aquestes línies estiguin plenes i que a vegades es crei la sensació que hi ha molta demanda però en el fons el que ha passat és que s'ha reduït l'oferta.
Viatges 'low cost'
El concepte 'low cost' segueix 'de moda' i els igualadins aposten cada vegada més per reduir el luxe i buscar alternatives optimitzant la relació qualitat/preu. L'agència de viatges igualadina Ulisses ha nascut per donar servei a aquesta demanda creixent i, tot i que aquest és el primer pont de desembre que viuen des que han obert, estan molt contents amb els resultats. Els igualadins que busquen destins low cost s'atreveixen amb destins més llunyans, alguns han apostat per la Índia o Miami, tot i que els més concorreguts són Marràqueix, Tunísia o les Canàries.
Es preveu un bon pont pel turisme rural a l'Anoia
Des del consorci de promoció turística de l'Anoia, s'espera que l'ocupació durant aquest pont sigui propera al 100%. Tot i que encara no compten amb dades oficials, expliquen que és un pont on la majoria de clients vénen de Barcelona i de la seva àrea metropolitana i es promou el turisme de proximitat.