//Plugins sense CDN ?>
Segons Moritz, un miler de persones van gaudir de l’exposició d’aquests cotxes històrics mentre la cervesera catalana oferia un aperitiu popular al preu d’un euro on tothom va poder gaudir d’una Moritz, unes patates i unes olives. En l’afany de la companyia de vincular-se al món de la cultura i la tradició, també es va organitzar una visita de tots els participants del ral·li al Museu de la pell. Amb un gran èxit de participació la jornada va finalitzar amb un dinar de tots els participants i l’entrega d’un trofeu commemoratiu.
154 anys del naixement de Cerveses Moritz
Cerveses Moritz va presentar el juliol de 2004 la continuació d’un projecte que el pioner alsacià Louis Moritz havia començat a Barcelona l’any 1856. El nou projecte es va posar en marxa gracies a la tenacitat de la cinquena i sisena generació dels descendents directes de Louis Moritz. L'objectiu de la família és consolidar una altra vegada la presència de la cervesa que va crear el seu antecessor a Catalunya. Per aquest motiu, el producte, desaparegut a la dècada dels 70, va tornar el 2004 amb un esperit jove i renovat.