L'entitat que proposa la municipalització del servei d'aigua a tres dels municipis de la Conca, prepara un mes de mobilitzacions. A la Pobla, un dels municipis on no hi ha encara contracte regulat, exposaran les dades que s'han conegut a través de l'auditoria publicada aquest 2018.
El Teatre Jardí poblatà acull aquest dijous 27 de setembre una xerrada d'Aigua és vida Anoia, referent a l'acció convocada pel 27 d'octubre. L'acte, a 2/4 de 8 del vespre, s'engloba dintre de les accions que la plataforma, junt amb d'altres entitats de la comarca, realitzaran durant un mes a tota l'Anoia.
Aigua és vida Anoia vol animar als poblatans "a unir-se a la reivindicació de la gestió pública a la Pobla de Claramunt ja que", assegura la plataforma, "que es troba en una situació econòmica molt favorable a la gestió pública del servei de l'aigua".