TORNAR
PUBLICITAT

Polèmica per l’obertura d’un local de copes a l’Ateneu

Els veïns s’hi oposen

societat
Dimarts, 3 juliol 2012. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
Un grup d’igualadins ha presentat a l’Ajuntament d’Igualada el projecte d’establir una cerveseria-taverna al local on abans hi havia el gimnàs de l’Ateneu. La idea no agrada gens als veïns de zona i ja han presentat diverses al·legacions.

El gimnàs de l'Ateneu, on hi ha projectat establir un bar de copes

Llençols reivindicatius a la Rambla al carrer Sant Pau

Llençols reivindicatius a la Rambla

Convertir el gimnàs de l’Ateneu, ara tancat, en una cerveseria-taverna. Aquest és el projecte que han presentat 4 igualadins. El nou local es dirà ‘L’acústic, taverna de l’Ateneu Igualadí’, i es dividirà en dos espais: un per a prendre alguna copa tranquil·lament, i un segon per a realitzar concerts en directe.

Jordi Albert Monroig, un dels impulsors del projecte, ha explicat a anoiadiari·cat que ‘un dels eixos principals d’aquest local és la música en viu per que creiem que a Igualada hi ha pocs llocs on gaudir d’un concert’. S’apostaria per músics locals, però també d’arreu del país. Monroig comenta que la idea és ‘oferir un calendari de concerts, que segurament, tot i que encara no hi ha res decidit, es programarien en dijous i divendres, i el dissabte el local seria més aviat un bar musical’. També s’ha pensat en organitzar diverses xerrades i conferències.

Com a taverna, ‘L’acústic’ s’especialitzaria en cerveses, ‘cerveses artesanes i produïdes al nostre país’. Segons el projecte, també hi hauria servei de cuina per sopar, amb una petita carta a base de menjar ràpid i per compartir.

Per què el gimnàs de l’Ateneu?

Segons Jordi Albert Monroig s'ha escollit aquest local per que 'l'objectiu és donar un impuls a l’Ateneu i creiem que un model de negoci com el que plantegem li aniria molt bé’. Afirma que ‘activaria la zona i faria venir més gent’.

Llicència de discoteca

El projecte d’aquest nou local ja s’ha presentat a l’Ajuntament i ara està pendent de rebre la llicència per seguir endavant. Tot i ser una cerveseria-local de copes, els impulsors del nou local han demanat una llicència de discoteca. El moitu, segons Jordi Albert Monroig és per que ‘aquest tipus de llicències té més cobertures i a més, si algun dia volem tancar el bar a dos quarts de quatre, en comptes de les tres, ho podrem fer’. Albert Monroig assegura que ‘si volguéssim fer una discoteca no hauríem escollit un local al centre d’Igualda, sinó que hauríem anat cap al polígon’.

Els veïns s’hi oposen

La notícia ja s’ha fet saber als veïns del carrer Sant Pau, Sant Josep i Sant Carles, i la majoria s’hi oposen. Segons l’advocat que els representa, ‘no poden fer una discoteca al centre de la ciutat i encara menys en un local que està porta per porta amb la llar d’infants de l’Ateneu’.

L'oposició i el mal estar entre els veïns es copsa passejant pel carrer Sant Pau o fins i tot per la Rambla, on els veïns han penjat dels balcons i finestres llençols amb el missatge 'NO a la discoteca de l'Ateneu'. .

Per tal d’evitar l’aprovació de la llicència, els veïns han presentat ‘una quarantena d’al·legacions a l’Ajuntament d’Igualada’ i segons l'advocat que els representa 'crearem una Plataforma d’Afectats per la discoteca de l’Ateneu'. Els veïns tenen clar que lluitaran i si finalment s’aprova la llicència, estan disposats 'a portar les queixes per la via contenciosa administrativa, i si fa falta, arribar al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya’.


34 Comentaris

T

Toni

Igualada

14 de juliol 2012.11:16h

Respondre

Aclariment:
En les noticies a anoiadiari, la Vanguardia i a la web de l’Ateneu es parla sempre de ”bar de copes” o ”bar musical” i es diu que fem demagògia quan es parla de Discoteca.... Llegir més Només recordar que el projecte presentat demana el següent :

ACTIVITAT : NOVA DISCOTECA (EPC CLASSE 1.7) AMB AFORAMENT INFERIOR o IGUAL a 150 PERSONES I BAR MUSICAL (EPC CLASSE 1.6.2)
HORARI : de 12:00 a 5:00
de 12:00 a 6:00 les vigílies de dissabte, diumenge i festius.

Es per això que parlem de NO DISCOTECA ATENEU

X

Xavi

Igualada

11 de juliol 2012.02:22h

Respondre

(... reitero que el civisme i l’alcohol no son compatibles).
Per altra banda i segons el meu punt de vista, un local amb un horari fins les 6:00 de la matinada no hauria de estar al centre. Més... Llegir més aviat hauria de tenir un límit d’horari com a molt tard fins la 1:00 o 2:00.

T

Teresa

9 de juliol 2012.09:47h

Respondre

No ens enganyem. SI QUE HI HA PROBLEMES A LES SORTIDES DELS LOCALS NOCTURNS.
El problema més gran al meu entendre no és el què es fa dintre, sinò tot el soroll que fan la gent o bé que surten a... Llegir més fumar o els que els hi agrada més anar a prendre una estona la fresca.
i SOBRETOT L’HORARI QUE PERMET LA LLICÈNCIA DE DISCOTECA. Fins a les 6 de la matinada pot ser insoportable pels veins.
I pel que fa al civisme de la gent és ben evident que no es pot confiar en això.
Lamentablement per tots nosaltres encara n’hem d’aprendre molt de civisme

P

Pere

8 de juliol 2012.19:55h

Respondre

Trobo que un lloc com aquest, al centre de la ciutat, on pots anar a peu i gaudir d’una cerveceta del país amenitzada amb música en directe per gent nostra, és una idea fantàstica. Si el local... Llegir més està insonoritzat no hi ha d’haver cap problema de soroll. Altra cosa és la gresca i les pixades de la gent al carrer, això ja és un problema d’educació i civisme i la solució està en cada un de nosaltres.

X

Xavi

Igualada

5 de juliol 2012.22:36h

Respondre

Un bar de copes comporta soroll i brutícia, jo visc a prop del carrer de la torre(al costat de la plaça cal font) i he de partir les pixades a la meva porteria de la gent que surt de la Sala i del... Llegir més Dluxe. Una vergonya, veïns de l’Ateneu ja podeu anar-vos preparant!

U

Una igualadina

Igualada

5 de juliol 2012.18:44h

Respondre

Un Ateneu és una entitat cultural que té com a finalitat organitzar actes com conferències, debats, presentacions de llibres, classes per a gent que no ha tingut oportunitats a la vida...
Jo conec... Llegir més en concret l’Ateneu Barcelonès que ha preparat per aquest estiu el ”Juliol jove” amb nits de poesia, sessions de cinema a la fresca, gaudí d’una copa al bar dl jardí romàntic... però TOTES LES ACTIVITATS SÓN FINS A LA 1 DE LA MATINADA.
Amb això està tot dit.

M

Mariona

igualada

5 de juliol 2012.18:32h

Respondre

Mireu, sempre que he anat a Barcelona amb el tren, quan veia les pancartas que demanaven FORA EL TREN , jo pensava: pro si aquesta gent quan va comprar els pisos el tren ja hi era. Aquest cas no... Llegir més és el mateix. Pot ser que hi hagi cases on les famílies hi hagin viscut unes quantes generacions! Quina vergonya demanar a aquesta gent que canvii de casa perquè uns altres puguin divertir-se a costa seva!

ELS IGUALADINS VOLEM UN CENTRE URBÀ ON S’HI PUGUI VIURE AMB QUALITAT DE VIDA.Que hi hagi negocis com cal: botigues, escoles, mercats, biblioteques...
A Igualada ja n’i ha prou de bars!

M

M. Àngels

Igualada

5 de juliol 2012.18:04h

Respondre

Estic llengint aquesta notícia i els comentaris i me’n adono que presenten aquest nou local quasi com un negoci imprescindible per a la ciutat.Que no hi tenim el teatre de l’ateneu per fer els... Llegir més concerts????? Els últims que vaig anar el teatre no estava ple ni res que se li assembli. Al meu entendre ENS VOLEN VENDRE GAT PER LLEBRE. Justifiquen uns pocs llocs de treball i unes activitats com concerts per obrir un local que ningú voldria a prop de casa seva, I molt menys a la porta d’una escola.Estan els pares de les escoles de l’Ateneu d’acord en que se’ls hi obri una DISCOTECA al costat de la seva escola? he llegit que compartiran espais com el pati.Han estat convenientment BEN INFORMATS?
Avui dia tots sóm molt telerants i solidaris quan tractem temes que ens estoven el cor. Però quan afecten al meu veí: ...que es foti!!! i si convé que es canvii de casa!
Home, no creieu que hem de saber-nos posar al lloc dels nostres conciutadans?

M

Montse

igualada

4 de juliol 2012.16:08h

Respondre

Mira Lluis Puig, de tota la vida he sentit dir que si no vols pols no vagis a l’era, amb això vull dir, que els que viviu al centre heu de tenir en compte els pros i els contras, en aquesta vida... Llegir més no tot es pot tenir, ja que viure al centre i estar com si vius als afores no te sentit. Al centre de totes les ciutats hi ha soroll, alegria, festa a l’estiu.... i s’ha d’acceptar. El que no podem fer es anar en contra a obrir negocis de gent que encara te empenta per fer-ho en aquests temps de crisi, per tant, per mi torno a dir ENDAVANT AMB EL PROJECTE.

i

igualadí

4 de juliol 2012.15:45h

Respondre

Jofre, no vols dir que alguns només busqueu el niu del problema ?

j

jofre

3 de juliol 2012.21:23h

Respondre

No crec que el problema, sigui el fer concerts, sinò el fet que hi ha unes normes i s’han de complir. Duran molts anys igualada ha sigut la ciutat sense llei, on quant entraves a l’Ajuntament,... Llegir més lo mes important era el cognom que portèssis o ve de quina associació erets.., això ho fan els anys de mandat suposo, a mi tan me fa. Però està clar que aquest govern té la possiblitat de fer que tots els ciutadans siguin igual, vinguin d’on vinguin i com es diguin, n’hi ha molts que estem farts d’amiguismes, i de favors. Jo crec que l’ajuntament actual, te la possiblitat de fer be les coses , i si algu vol una llicència i no es pot donar, que no la donguin pel simple fet de ser mangano o fulano o pertanyer amb aquesta associaciò o l’altre... En difinitiva i com he dit a l’ultim missatge, hi estarè sempre d’acord, sempre i quant es compleixin les normes que em de complir tots, ja sigui de horari o d’espai. Hi ha gent, que portem anys lluitan per fer coses, i ens han fet complir fins la ultima norma... d’altres... val mes no dir res...

C

CesK

Igualada

3 de juliol 2012.19:27h

Respondre

I els concerts han de ser de matinada?

No poden ser de 22h a 23h? si es tracte de promocionar la música local/del país, estem parlant en molts casos de jovent que amb una hora poden tenir... Llegir més suficient.

Jo he anat a concerts de grups ”amateurs” o que comencen en bars de barcelona a les 20h de la tarda, i un concert de 21 a 23h o de 22 a 23h no crec que enfadés a ningú si la intenció dels promotors és promocionar i facilitar un espai al jovent que es vol iniciar en la música...

Per què ha de tenir llicència de discoteca? si volem promocionar la música no necessitem fer festivals nocturns fins a les 5 de la matinada...

E

Ernest

Igualada

3 de juliol 2012.18:55h

Respondre

Segons diu la notícia, el projecte és d’una ”cerveseria-local de copes” i veig que tindrà dos espais ”un per a prendre alguna copa tranquil·lament, i un segon per a realitzar concerts en... Llegir més directe”.

I d’altra banda deixen clar que no volen fer una discoteca: ”Si volguéssim fer una discoteca no hauríem escollit un local al centre d’Igualda, sinó que hauríem anat cap al polígon”.

Així doncs, quin és el problema? Benvingudes siguin les iniciatives que crein llocs de treball i motivin que els igualadins es quedin els caps de setmana a Igualada.

L’ajuntament és qui marca les ordenances i les normes i entenc que els ”lobbys” han de ser en positiu i buscant el diàleg, no pas amb aquesta actitud de confrontació. Frases amenaçants com ”sembla que l’Ateneu tindrà que valorar si li interessa tenr els veïns en contra” (https://twitter.com/DiscoAteneu/status/220156336023945216) no crec que vagin en la millor direcció.

M

Maria Ll.

Igualada

3 de juliol 2012.17:45h

Respondre

Jofre, amb aquets locals que dius que fan música en directe i ho fan molt bé, no sé si n’hi comptes un que hi ha a la plaça de Cal Font i que no para de tenir problemes amb els veïns.

Tothom... Llegir més te dret a tot sobretot si compleix la normativa vigent, però si que es veritat com es diu en algun comentari, que el problema principal es produeix a fora del local, quan la gent surt a fumar o a xerrar al carrer. Llavors els del local tenen l’excusa perfecta: ells no es poden fer càrrec del que passa al carrer; en aquets casos que s’ha de fer, enviar-hi a cada moment la policia a dispersar la gent?.

Els veïns tenen també raó ja que es veuen venir el problema i les discussions constants, els del local que diran que no en tenen cap culpa del que passa a fora i l’ajuntament amb la policia no farà contents ni als uns ni al altres.

Solució?, només en veig una, que el propietari del local, que a més a més és una entitat cultural i molt arrelada a la ciutat, pensi més en la seva funció social que en la material i reservi aquest espai per a altres qüestions que estiguin més en consonància amb la seva raó de ser que tal com s’ha dit te més relació en la promoció de l’esport i la cultura que en promocionar discoteques. De totes maneres el soci suposo que deu tenir la última paraula i per tant la responsabilitat del que finalment es faci, sobretot si tenim en compte de que si finalment es tira endavant el projecte, per be o per mal no es parlarà de l’Acústic sinó que es parlarà del local de l’Ateneu.

A mí personalment, fet amb gust, el rec no m’estaria gents malament

L

Lluis Puig

Igualada

3 de juliol 2012.17:25h

Respondre

Home Ton... dir que el meu comentari es poc respectuós amb tots els que escriuen aqui, em sembla fora de lloc, mentre hi ha gent que veu bé un problema que puguin tenir els demès i li importa ben... Llegir més poc, en tot cas serien ells els poc respectuosos precisament, i es de savi veure-ho com a positiu. El descans dels veins ha de ser sagrat, o no ? Com algú ha dit abans, jo tampoc vull pels demès,el que no vull per mi. Perque per mès que diguin, de soroll n’hi haurà prou per a no poder dormir

J

Joan Tort Cañellas

Igualada

3 de juliol 2012.16:57h

Respondre

A mi em semblaria fantàstic que es donés permís de discoteca a l’Ateneu, així estarien en igualtat de condicions amb el Mercantil, que suposo també en deuen tenir, malgrat les normatives de... Llegir més la Generalitat i de la Ciutat no ho permetin, ja que si res no ha canviat sols es podien concedir aquestes llicencies a la zona industrial de Les Comes i del Rec.
Al menys així demostrarien les nostres autoritats que tots som iguals davant la llei i no s’apliquen favoritismes.

T

Toni

IGD

3 de juliol 2012.16:33h

Respondre

D’una banda, de forma egoista penso que al centre quasi cada cap de setmana es fa quelcom, qui realment vol un entorn tranquil viu en altres zones més economiques de la ciutat.
Per altre banda, em... Llegir més sembla que un local com aquest al centre d’Igualada podria funcionar i faria venir gent de fora, i donada la economia anoienca no crec que ens podem permetre el luxe de descartar cap iniciativa de negoci. Si el problema que tenen els veins es la llicencia de discoteca potser estarien d’acord amb una llicencia de bar musical, no?

j

jofre

3 de juliol 2012.15:54h

Respondre

Hola a tothom, a mi m’està molt bé que es montin negocis, ja siguin nocturns o diurns, però una cosa es clara, sempre amb les mateixes normes per tothom. Vull dir, que si a igualada no donen... Llegir més llicències de discoteca, tampoc l’han de donar ara,pel simple fet de ser l’Ateneu Igualadí i nomes per poder tancar mes tard, Tots volen tancar mes tard.. te lògica. Despres utilitzar l’Ateneu Igualadí pel simple fet de tenir avantatges, no ho trobo lògic, ni tan sols ser com ho permeten. I per ultim, de concerts en directe, que jo sàpiga, a Igualada hi han almenys, 5 locals que a mes a mes ho porten molt bé. En definitiva, Pub a l’Ateneu, SI amb les condicions de tothom i com tothom.

T

Ton

Igualada

3 de juliol 2012.13:54h

Respondre

Totes les opinions son respectables, però pel que sé del tema, una cosa és la llicència legal que es requereix per no tenir problemes, i una altre, el que es vol fer. El projecte fa bona pinta, i... Llegir més no fa per una disco el fet de fer menjars.
Comentaris com el del sr. Lluis Puig, crec que no son encertats ni respectuosos amb les persones que escrivim aquí.
També crec que s’hauria de parlar i coneixer les persones que ho fan, per poder saber les seves intencions e inquietuds, i poder opinar amb més coneixament de causa. Estaria bé que si algú els coneix o hi ha parlat, fes algún comentari al respecte.
Crec que les queixes s’han de fer, sempre i quan estiguin ben fonamentades.

P

Pau / rambla/carrer sant pau

Igualada

3 de juliol 2012.13:51h

Respondre

Viure el centre té els seus avantatges i els seus inconveniente. De totes formes els veins del carrer Sant pau i de la rambla, crec que hem demostrst nolta paciència amb tot el que passa a... Llegir més l’Ateneu (festa constant la majoria de vegades sense permisos a la seva pista cada cap de setmana d’estiu) una entitat recoder-m’ho que tè com a finalitat en els seus estatuts fomentar la cultura i l’esport. Ho recorden els seus actuals dirigents? Hi ha un comentari que es pregunta que opina l’Ateneu i els seus socis, no oblidem que ells sòn els propietaris d’aquest etabliment i per tant la primera culpa de tot plegat és d’ells que sola han volgut veure una guany econòmic oblidant la comviència veinal.
No voguem vendre el que no té una lógica, avui per avui autoritzar un establiment com aquest en el centre de la ciutat és crear un problema on no hi és.
Fem tots plegats un procés empàtic i pensem el que diu la dita” el que no vulguis per tu no ho vulguis per ningú” ho dic prefrenment per dirigents de l’Ateneu, polítics, i promotors.

L

Lluis Puig

Igualada

3 de juliol 2012.13:10h

Respondre

Aquest Manel (comentari nº1) Julià (2) Montse (3) i Mònica (5) com se’ls hi nota que no viuen allà.... perquè no la posem aprop de casa vostra ?? Endevino el que dirien aquests savis

P

Pau

Igualada (C/Sant Pau)

3 de juliol 2012.12:49h

Respondre

és increïble com de seguida s’ultilitza la demagògia i les falsedats per anar en contra d’aquest projecte!
Queda claríssim que això no serà una discoteca (us penseu que l’ateneu i els... Llegir més seus socis accepatrien tenir un local per a quinquis??)
A més a més, ja fa molts anys que hi ha un altre local nocturn al carrer st pau i jo (tinc 21 i surto cada cap de setmana) mai he sentit soroll ni música des de fora.

Si vols viure en un centre de ciutat sense soroll posa’t taps, arregla les finestres o ves a viure en una ciutat dormitori, però Igualada a pretendre ser una capital de comarca plena de vida!

ENDAVANT AMB LA TAVERNA!!

j

josep

3 de juliol 2012.12:13h

Respondre

difícil disjuntiva,

Tothom té raó!!!

...potser sí que s’han de plantejar una ubicació pel rec...

F

Filomena

Igualada

3 de juliol 2012.12:07h

Respondre

El gimnàs de l’Ateneu és propietat d’aquesta entitat?, si és així, jo hem pregunto, que opinen de tot això els socis?

F

Francesc Esplugas

Igualada

3 de juliol 2012.11:59h

Respondre

Deixan de banda, discoteca, queixes, veïns, permisos, sorolls, iniciatives, no farem mai rés i més bla...bla..., em faig la pregunta següent: qui hi ha al darrere d’aixó?. Per cert ja que... Llegir més parlen del Rec, allà es traspassa o lloga una cosa com el que es vol fer. Bon dia.

T

Toni

Igualada

3 de juliol 2012.11:20h

Respondre

Tots sabem el que passa als voltants del locals de copes. Nomès s’ha de fer una volta el dissabte al matí o el diumenge i veurem la imatge que s’està donant del centre de la nostra ciutat.

Al... Llegir més facebook ho podeu seguir
http://www.facebook.com/pages/NO-Discoteca-Ateneu-Igualadi/251165581659989

M

Montse

Igualada

3 de juliol 2012.10:53h

Respondre

Si ens pensem que aixecarem la ciutat i el país muntant una discoteca de la ciutat, em sembla que falla alguna cosa.
Estic d’acord amb dinamitzar la zona del Rec que té moltes més possibilitats... Llegir més d’oci nocturn que el centre.
I animo als emprenedors que amb grans idees i ganes d’invertir obrin empreses a la nostra ciutat, de les que ofereixen molts llocs de treball, aquest pas ja no podrem anar a cap discoteca ni pagar-nos la cervesa del súper.

T

Toni

IGD

3 de juliol 2012.10:31h

Respondre

Tens raó Manel i entenc també que els veïns també estiguin amoïnats. Tots sabem el comportament de la gent quan surten a fumar fora dels bars. La cultura del soroll i del parlar cridant o les... Llegir més rialles (dels que be que ens ho passem) s´accentua quan més entrada la nit ( o matí).
Obviament els propietaris dels locals no en tenen pas la culpa del comportament dels seus clients fora dels bars, però tampoc els veïns no han de ser victimes de insomnis provocats per factors externs (negoci d´altres).
Tant de bo, els impulsors del local de l´Ateneu, als quals felicito per la iniciativa empresarial en aquests moments actuals, puguin demostrar que la convivencia ludica-veinal es possible. Si diuen que no volen fer una discoteca, s´entendria que no cal demanar una llicencia de discoteca. Si el enfoc del bar es oci nocturn barrejant-t´hi tints culturals tal vegada es pugui aconsseguir una clientela respectuosa amb el veïnat. Estic ben segur que si la llei del tabac no fós tan restrictiva i es puguessin fer llocs de fumadors als interiors, els veins dels locals nocturns tindrien millor qualitat de vida.
No dubto que els impulsors faran mans i manigues per fer les coses el millor possible. Ara només cap esperar que els clients també hi posin de la seva part. Sort a tothom!

È

Èlia

Igualada

3 de juliol 2012.10:31h

Respondre

totalment d’acord amb l’Albert. No tot s’hi val per a reactivar l’economia. I pensar amb el descans dels veïns i vetllar per la ciutadania per part de l’Ajuntament em sembla molt més... Llegir més important.

I dic jo, si només es prétén obrir un bar-musical per què demanar llicència de discoteca? per allargar mitja horeta algun dia puntual? vinga va, qui s’ho creu això?

Que es compleixin les ordenances de l’Ajuntament que per alguna cosa hi són i s’ubiquin les discoteques a zones on no hi hagi veïns.

Jo tampoc sóc veïna, però no m’agradaria gens que em plantessin una discoteca a costat de casa. Solidaritat i companyerisme amb els veïns del c/ sant pau i voltants!

M

MÒNICA

Igualada

3 de juliol 2012.10:26h

Respondre

Jo opino com la júlia, i endavant amb aquest projecte, la gent la qüestió es queixar-se!! No estem mai contents, ojala surtisin més idees i projectes, igualada sinó acabará sent ciutat... Llegir més durmitori....

A

Albert

Igualada

3 de juliol 2012.10:14h

Respondre

Bon dia Manel, no soc veí però puc entendre que aquesta gent vulguin parar aquest projecte abans que es posi en funcionament.
El centre d’Igualada rep cada cap de setmana l’activitat nocturna... Llegir més pertinent, a més a més ha de carregar amb les festes organitzades durant l’any, la festa major i en concret aquest carrer el concert anual de la revetlla de st. Joan.

A més a més al mateix carrer ja hi ha un local d’oci nocturn, amb el que per moltes mesures que prenguin els propietaris en temes d’insonorització, el que no poden fer és insonoritzar els seus clients quan surten del local.

Jo soc del parer que no tot s’hi val per reactivar l’economia. Benvinguts els projectes però pensant sobretot on s’ubiquen.
Fa temps que estem incentivant la zona del Rec, hi ha una zona del Rec on no hi ha vivendes, i segurament hi ha molts locals disponibles, a més a més segons experts el Rec ja de per si aporta un atractiu a la ciutat, doncs què millor d’utilitzar aquests espais on és d’entreveure que no molestaràs a ningú per crear aquest tipus de negocis.

Crec que com a societat ens manca un xic el respecte a les persones que volen simplement descansar. Certament, no és una discoteca, però és un local d’oci nocturn, i com a tal crec que Igualada disposa d’espais adients per aquest tipus d’activitats.

m

montse

igualada

3 de juliol 2012.10:05h

Respondre

Totalment d’acord amb en Manel. Jo d’això en dic posar pals a les rodes per part dels veins de la zona a gent que te ganes d’emprendre un negoci, que avui en dia, s’haurien de felicitar per... Llegir més tot el sacrifici que comporta. Per mi, ENDAVANT AMB EL PROJECTE.

J

Julià

Igualada

3 de juliol 2012.09:56h

Respondre

... Els igualadins som especialestes en tirar-nos pedres a la nostra taulada...
Quan surt algú amb una iniciativa sigui bona o menys bona el primer és protestar-la i anar en contra..
D’aquesta... Llegir més manera sempre serem un poble mediocre

M

Manel

Igualada

3 de juliol 2012.07:22h

Respondre

Esta molt bé..,, els igualadins demanem que l’Ajuntament faci el que sigui per reactivar l’economia,.,, però quan algu té una iniciativa econòmica que (pensem, imaginem..) ens pot molestar... Llegir més (indivudalment), correm tots a fer el que sigui per evitar-ho..

sorpren la beligerància (”..., i si fa falta, arribar al Tribunal Superior de Justícia de Catalunya’..”) dels veïns d’una cosa que ni tant sols ha començat a funcionar!!

com podem fer créixer una ciutat amb aquests valors?¿???

sense l’esforç ni sacrifici de tots, no aixecarem ni la ciutat, ni el país,, ni res....

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.