//Plugins sense CDN ?>
El desenvolupament de la sessió, en la que van participar els membres de la plantilla d'agents de la Policia Local de Capellades, entre els quals hi estava el caporal Miguel Hernández, va anar a càrrec de personal tècnic del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona amb l'objectiu prioritari de facilitar la informació necessària per a que els membres de la policia local puguin col·laborar transversalment amb l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà facilitant el suport necessari, tant a les persones consumidores, com al teixit comercial del municipi.
Els continguts concrets d'aquesta activitat són informar al col·lectiu d'agents sobre el marc normatiu que regula la informació i defensa del consumidor, els requisits mínims d'informació al consumidor que han de respectar els establiments comercials (fulls oficials de reclamació denúncia, horaris comercials, preus de venda al públic, tiquet de compra-factura, etiquetatge dels productes i normalització lingüística), les eines de constatació de les possibles irregularitats i la seva importància dins la prevenció en matèria d'informació i defensa de les persones consumidores i usuàries