TORNAR

La Policia Local de Capellades rep assessorament especialitzat sobre els requisits mínims d'informació al consumidor en els establiments comercials

La Diputació desenvolupa activitats de capacitació per a personal municipal

societat
Dilluns, 4 juliol 2011. 10:30. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El passat dimarts, 28 de juny de 2011, l'Ajuntament de Capellades en col·laboració amb l'Àrea de Salut Pública i Consum de Diputació de Barcelona, va organitzar una sessió d'assessorament tècnic dirigida als integrants del cos de la Policia Local del municipi.

El desenvolupament de la sessió, en la que van participar els membres de la plantilla d'agents de la Policia Local de Capellades, entre els quals hi estava el caporal Miguel Hernández, va anar a càrrec de personal tècnic del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona amb l'objectiu prioritari de facilitar la informació necessària per a que els membres de la policia local puguin col·laborar transversalment amb l'Oficina Municipal d'Atenció al Ciutadà facilitant el suport necessari, tant a les persones consumidores, com al teixit comercial del municipi.

Els continguts concrets d'aquesta activitat són informar al col·lectiu d'agents sobre el marc normatiu que regula la informació i defensa del consumidor, els requisits mínims d'informació al consumidor que han de respectar els establiments comercials (fulls oficials de reclamació denúncia, horaris comercials, preus de venda al públic, tiquet de compra-factura, etiquetatge dels productes i normalització lingüística), les eines de constatació de les possibles irregularitats i la seva importància dins la prevenció en matèria d'informació i defensa de les persones consumidores i usuàries


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.