TORNAR

La Policia Local i Guàrdia Civil sancionen una grow shop d’Igualada 

societat
Dilluns, 29 setembre 2025. 11:40. Redacció AnoiaDiari.

Dimarts de la setmana passada, la Policia Local d’Igualada i la Guàrdia Civil van dur a terme una inspecció en una grow shop de la zona nord de la ciutat. 

Inspecció al local. Polícia Local d'Igualada.

La Guàrdia Civil va detectar cabdells i cigarretes que contenien una substància estupefaent prohibida i va obrir diligències penals per un delicte contra la salut pública.

D’altra banda, la Policia Local va detectar que no s’havia formalitzat el canvi de nom de titular del negoci i que, aquest, no disposava d’assegurança. Davant d’aquest fet, van aixecar acta sancionadora i la van remetre a l’Ajuntament d’Igualada.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.