TORNAR

Es prepara el tradicional aplec del Roser a la Tossa

L'aplec es farà diumenge, 18 de maig

societat
Dilluns, 6 maig 2013. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
El diumenge, 19 de Maig, es celebrarà a la Tossa el tradicional Aplec del Roser. A 2/4 de 9 hi haurà la 2a caminada popular per pujar a La Tossa que sortirà de  tres nuclis del municipi, I està previst que totes les persones participants dels diferents nuclis arribin aproximadament a la mateixa hora a l’esplanada del Castell.

La caminada sortirà des de tres punts diferents: Santa Anna del Saió (amb veïns de La Mallola, El Saió i Coll del Guix), La Vinícola (amb veïns del nucli urbà) i L’Ateneu (amb veïns del nucli antic) .

Desprès de la caminada, tothom podrà recuperar forces, amb l’esmorzar popular, consistent amb pa amb tomàquet i arengada, que organitza cada any l’Associació de Veïns La Margarida.

S’ha previst que a partir de les 9 del matí i fins les dues del migdia, hi hagi un autobús llançadora gratuït. El bus sortirà cada mitja hora de davant de Maxi/Dia – Pg Espanya, del Nucli Urbà i de la plaça de la Sort, del Nucli Antic. L’accés amb cotxe particular estarà permès pels cotxes amb viatgers que tinguin problemes de mobilitat, persones discapacitades o famílies amb nens molt petits.

A més a més de la pujada a peu fins La Tossa, hi haurà les activitats que es programen any rera any, per celebrar la tradicional Festa del Roser, en un ambient familiar: A 2/4 de 10 hi haurà una arengadada a preus populars. També hi haurà servei de bar, a 1/4 d’11 Ballada de sardanes amb la Cobla Ressò, a 2/4 de 12 Sorteig d’un pernil, cava i coca, a les 12 Missa celebrada per Josep Ma. Pujol i cantada per la Coral montbuienca “Si Fa Sol “ i a la sortida, hi haurà l’entrega de roses. A la 1 del migdia i com cloenda de la festa, hi haurà ballada dels gegants de la Tossa, acompanyats pels grallers i timbalers de Montbui.

Com a complement a la festa, aquest any, la Fundació La Tossa, organitzadora de les diferents activitats, està preparant una exposició que permetrà fer un repàs de diferents cartells dels Aplecs del Roser celebrats a La Tossa. Es podrà visitar a la planta baixa del castell durant tot el matí.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.