//Plugins sense CDN ?>
Dijous a les 7 de la tarda, a la botiga Abacus d’Igualada, se celebrarà la presentació de les parelles lingüístiques que participaran en la nova edició del Voluntariat per la Llengua a la ciutat.

És un programa que posa en contacte persones catalanoparlants i persones que estan aprenent la llengua amb l’objectiu de fer conversa.
Des de Voluntariat per la Llengua animen a participar-hi a persones voluntàries que vulguin dedicar una hora a la setmana a conversar en català amb una persona que l’està aprenent o persones que vulguin aprendre o millorar el català.
Les inscripcions es poden fer a www.vxl.cat, al 634 757 868, vxl.montserrat@cpnl.cat o al Servei de Català d’Igualada al Centre Cívic Nord.