TORNAR

La previsió de pluja ajorna la 59a Botiga al Carrer d’Igualada

S’ha traslladat al proper dissabte 14 de març

societat
Divendres, 6 març 2026. 10:15. Redacció AnoiaDiari.

Davant les previsions meteorològiques, que indiquen possibilitat de pluja durant una part important del proper dissabte, 7 de març, l’associació de comerciants Igualada Comerç ha decidit ajornar la 59a edició de la Botiga al Carrer i ha optat per traslladar l’esdeveniment al dissabte 14 de març.

La decisió s’ha pres després de consultar les darreres previsions meteorològiques, amb l’objectiu de garantir el bon desenvolupament de la jornada i facilitar la participació tant dels establiments comercials com dels visitants.

Cal recordar que la Botiga al Carrer, que està organitzada per Igualada Comerç amb el suport de l’Ajuntament de la ciutat, és una de les iniciatives comercials més consolidades i converteix el centre urbà en un gran espai comercial a l’aire lliure. Durant la jornada, els comerços participants instal·len parades al Passeig Verdaguer i també treuen productes a l’exterior dels seus establiments, en diferents eixos comercials de la ciutat, per tal d’oferir oportunitats i descomptes especials coincidint amb el final de la temporada de rebaixes d’hivern.

L’organització agraeix la comprensió dels comerciants i de la ciutadania davant aquest canvi de data i anima tothom a participar en aquesta nova convocatòria.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.