//Plugins sense CDN ?>
El Rec va ser un formiguer de nou amb l'obertura de la quinzena edició de les Rec.0 Experimental Stores. Milers de persones van moure's per les botigues, que han coincidit amb l'arribada d'un fred que ha mogut al públic a cercar bona roba d'abric. Tenen desenes i desenes de botigues a l'abast per trobar-ne, acompanyades d'una oferta gastronòmica i cultural en augment.
Aquest dimecres 9 de novembre engegava la 15a edició del Rec.0 Experimental Stores: les vendes radicals irrompien al barri industrial d'Igualada amb una gran afluència de visitants, provinents de tot Catalunya. En aquesta jornada inicial s'han vist cares conegudes al Rec, com l'actor Joan Negrié i les actrius Cristina Brondo i Anna Moliner, que van donar un cop d'ull i es van firar a les botigues repartides en el circuit d'hivern. Des de primera hora, en una jornada assolellada ideal, els visitants passejaven per un Rec que compta amb 47 'pop-up stores' de moda, tres escenaris per la música en directe i 35 food trucks amb propostes gastronòmiques singulars.
Més de 80 marques de roba de dona, home, nen i complements estan repartides en quatre grans zones del barri del Rec. La moda femenina és present amb marques com Mus&Bombon, Indi&Cold, Sita Murt, Miriam Ponsa, IKKS, Nice Things, Txell Miras, Nümph, Miss Me, Mi&Co, Javier Simorra, Punto Blanco, Messcalino o Med winds; la moda jove amb Pepe Jeans, Visual Poetry Barcelona, Dütch Delight, Loreak Mendian, Kaotiko Barcelona o LTB Jeans. Les pop up stores de moda d'esport estan ocupades per Adidas, Tsunami, Grifone, Buff, WESC, Obey i Fox Head i entre les marques infantils a l'espai RecKIDS destaquen yporqué, Bean's Barcelona, Micu Micu, Piu et Nau, Mamadú, Angué Angué, Al agua patos, Mon Marcel i, com a novetat, Violeta e Federico. La moda d'home està representada per Josep Abril, Antonio Miro, Macson, Boxley, New Zealand Auckland, Geographical Norway o Torras. I com sempre, les pop up stores més grans amb les marques globals com Levi's, Lacoste, Mango o Textura, que juntament amb el Secret Market de Privalia han estat un dels èxits del primer dia del Rec.0
El REC.0, es consolida com una plataforma de promoció de marques i dissenyadors emergents. Els nous creadors conviuen amb els dissenyadors independents: noms com Who, Gorni Kramer, Kupuri, Susi Sweet Dress, Veneno en la Piel, Jordi Rafart, Costalamel, Dütch Delight, Catherine Parra i David Valls, són a prop de IKA Editions, Moves Slow to Fashion o l'espai 080 amb Carlota Oms, Ssic and Paul, Rita Row, Chausseurs o Pau Esteve. També segueix el Rec Pop Up Day Estrella Damm, on aquest dimecres s'hi instal·lava Colmillo de Morsa.
L'edició d'hivern del Rec.0 destaca també per la gran aposta per la gastronomia i la cultura. El festival Rec Street Food presenta els millors food trucks de menjar de carrer i el nou pop up bar, amb propostes gastronòmiques de qualitat, com Nou Urbisol de la família Jubany, Sesoliveres o Filete Ruso. La cultura arriba amb música i literatura: el Rec Music Festival disposa de dos escenaris Estrella Damm, un per concerts i un altre per Dj i l'escenari Menú Stereo de Movistar+, a més de música Rec, al carrer. A l'escenari Estrella Damm destaquen grups com Museless, Cantagiró, Double Chick i Old Tucson Rock. I divendres i dissabte a la tarda els grups Inspira i Xarim Aresté actuaran a l'escenari de Menú Stereo de Movistar+, un programa de grups de música independents d'àmbit nacional, que s'emet a Movistar Xtra. A part dels concerts, divendres a la tarda tindrem l'actuació del grup de hip-hop Kyotic. Dijous, a l'espai Somiatruites, la periodista Natza Farré ens presentarà el seu últim llibre, Curs de feminisme per microones, i dissabte al matí, la Cloti Martínez, la Mari Kondo catalana, ens donarà les claus per organitzar els armaris segons els apunts del seu llibre, Reorganízate. I com a novetat, el dissabte a la tarda s'oferirà un recital de poesia, Poesia al Rec, amb els poetes Enric Casasses i Josep Pedrals.
Continua el projecte Rec Tshirt, que vam iniciar en el Rec.013, on cada edició un dissenyador crea una samarreta Rec.0. Si al juny va ser Miriam Ponsa, aquesta vegada és Visual Poetry Barcelona qui ha dissenyat el model exclusiu, que es pot comprar a la seva pop up store del Rec.014.
El Rec un dels millors espectacles comercials de Europa. I per molts anys
rambles del Castells, (Igualada)
11 de novembre 2016.14:18h
JRE, COM SEMPRE TANT MESURAT.
Mare meva!!!!!
Jordi
Igualada
10 de novembre 2016.12:29h
A Viladecans hi ha ara un REC stores diari. I sense tanta parafernalia.