TORNAR

Promocionar els olis catalans

1.000 setrills per als restaurants, promocions, campanya de publicitat i web que agrupa les cinc DOP

societat
Dissabte, 13 febrer 2010. 03:00. Redacció AnoiaDiari.
D'un cop d'ull
La campanya de promoció dels olis catalans amb Denominació d'Origen Protegida (DOP) arrenca en vuitanta-cinc restaurants de les comarques de Barcelona. La campanya, que es va iniciar el 2009, consisteix en la distribució de 1.000 setrills amb cinc ampolles d'un quart de litre d'oli d'oliva verge extra, corresponent a les cinc DOP de Catalunya (Oli de la Terra Alta, Les Garrigues, Siurana, Oli de l'Empordà i Oli del Baix Ebre-Montsià) i un material promocional editat especialment.

Olis amb denominació d'origen

Per tal d'incentivar els àpats en els restaurants adherits s'ha preparat un sorteig de cinc estades de turisme rural per a dues persones a les següents cases: Hotel Rural La Garbinada (Granyena de les Garrigues/Les Garrigues), La Casa Ecològica (La Fatarella/Terra Alta), Masia Hostal dels Frares (Santa Barbara/Baix Ebre - Montsià), Mas del Joncar (Sant Pere Pescador/Empordà), i Cal Porrera (Porrera/Siurana). També hi haurà cinc premis d'oli per tot l'any per al consum d'una família. Per participar a la promoció caldrà omplir unes butlletes que es trobaran als mateixos restaurants.

Nova web

Les Denominacions d'Origen Protegides catalanes també han volgut sumar esforços en la creació d'una nova web que agrupa les cinc denominacions catalanes. La web permet participar tant en el sorteig que compta amb la col·laboració dels restaurants (la relació dels adherits es pot consultar a la web), com en un sorteig addicional perquè els usuaris de la web descobreixin els continguts de la pàgina, i on el premi és oli per tot l'any.

La web també inclou una secció d'actualitat, informació sobre l'oli (la seva història, la gastronomia i salut, les categories que existeixen, els requisits per aconseguir la qualificació i el funcionament de les denominacions), així com les característiques de cada zona productora.

Paral·lelament s'ha iniciat una campanya de publicitat que inclou un espot audiovisual i insercions d'anuncis a la premsa. L'espot, d'aire intimista, vol transmetre les sensacions de la textura i el color de l'oli verge extra, amb imatges en primer pla del degoteig d'oli d'un setrill que acaba conformant el mapa de Catalunya. Aquest treball audiovisual es pot consultar a la mateixa web de la campanya.


0 Comentaris

Deixa el teu comentari

Si ho prefereixes pots identificar-te amb Facebook o registrar-te amb el teu correu electrònic.

La direcció del web anoiadiari·cat de l'espai es reserva la no publicació d'aquells comentaris que pel seu contingut no respectin les normes bàsiques d'educació, civisme i diàleg.